IMPROVEMENT OF THE MARINE PORTS INVESTMENT ATTRACTIVENESS IN UKRAINE
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Introduction. The modern role of investment attractiveness of marine ports in Ukraine is revealed. The strategic directions of the development of the marine ports of Ukraine are outlined: increasing the competitiveness of the port industry through improved cargo handling; modernization and development of objects of the port infrastructure of general use, in particular automobile and railway access roads; provision of effective state regulation of specialized services provided in the seaport by natural monopolies and services, the fee for which is included in the port dues; improvement of the document circulation system, simplification of permitting procedures, reduction of cargo handling time; creation of conditions for the development of fair competition between the seaports of our country and others.
Purpose. The purpose of the study is to determine the role of investment attractiveness of seaports for improving the economic situation in Ukraine.
Methods. The main directions of state regulation of inflow of investments for the growth of the economy as a whole are determined.
Results. These are the existing positive aspects of the investment attractiveness of seaports.
Originality. The main directions of increase of investment attractiveness of marine ports in Ukraine are proposed: expansion of infrastructure; increase of space for logistics; increase in production through the use of information technology.
Conclusion. Investment attractiveness of sea ports of Ukraine requires urgent transformations, the liberalization of property relations, updating and modernization of the material and technical bases, and the introduction of a modern model of the functioning of marine ports. Private investors possess a large number of opportunities and sources for attracting financial and other resources that are difficult to access for the government. Investors are also well oriented in the advanced market trends, this fact makes them effective participants in the port business.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
The Law of Ukraine "About the ports of Ukraine" dated 17.05.2012 № 4709-VI [Electronic resource]. - Access mode: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/4709-17 [in Ukrainian].
Ivanov, D.O. (2003) Investments in the development of ports. Ports of Ukraine, 6, 5-7 [in Ukrainian].
Strategy of development of seaports of Ukraine for the period up to 2038, Zatv. Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated July 11, 2013 No. 548-r [Electronic resource]. - Access mode: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/548-2013-%D1%80 [in Ukrainian].
Plans for development of sea ports of Ukraine [Electronic resource]. - Access mode: http://www.uspa.gov.ua/ua/plani-rozvitku-portiv [in Ukrainian].
Center for Transport Strategies. AMPU will send $ 152 million for capital investments this year. [Electronic resource]. - Access mode: http://cfts.org.ua/news/2018/03/22/ampu_napravit_152_mln_dollarov_na_kapitalnye_investitsii_v_etom_godu_46322 [in Russian].
State Enterprise Administration of Seaports of Ukraine. [Electronic resource]. - Access mode: http://www.uspa.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=7435:fakhivtsi-ampu-obgovorili-z-evropejskimi-kolegami-podalshi-kroki-shchodo pidvishchennya-investitsijnoji- privatyvivosti portiv & catid = 77 & itemid = 222 & lang = ua [in Ukrainian].