POTENTIAL MANAGEMENT OF AGRO-FOOD ENTERPRISES: ANALYSIS OF MEGATRENDS
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
The article summarizes the theoretical aspects of the concept of "megatrend". The concept is considered of “megatrend” from different perspectives. As a result, the megatrend can be understood as a dynamic development of the world economy, encompassing all subjects of the global economic space, which are manifested over a long time and are projected into the future. The confectionery industry is one of the most developed food industry in Ukraine. The dynamics of net sales and the number of plants of Ukrainian and world confectionery companies is analyzed. Megatrends affecting the confectionery industry in Ukraine are analyzed in their global importance and have global vertical and horizontal branches, accordingly offering new options for opportunities for Ukrainian companies. The factors determining the emergence of megatrends in the world economy have been determined. The tasks of companies influenced by megatrends have been identified. Confectionery companies need to monitor and take into account megatrends in solving these tasks. It is important to build an effective system of relationships to use the existing potential and ensure the development of the company in the direction of the megatrend, since this can be a source of competitive advantage and create conditions for overcoming threats to the environment. The factors that must be taken into account in the application and implementation of megatrends in the confectionery industry in Ukraine are highlighted. The megatrends influencing the Ukrainian confectionery manufacturers have been identified.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
KOLORO (2020). Analysis of the confectionery market of Ukraine. URL: https://koloro.ua (Accessed: 11.06.2020).
Dem’ianenko, K. (2016). Tendentsii rozvytku kondyterskoho rynku Ukrainy v suchasnykh umovakh [Tendencies in the confectionery market of Ukraine in modern conditions]. Molodyi vchenyi, 9, 45–50.
Inshakov, O. (2012). Formirovanie koncepcii megatrendov jevoljucii global'noj jekonomicheskoj sistemy [Formation of the concept of megatrends of evolution of the global economic system]. Jekonomika. Nalogi. Pravo, 5, 61–70.
Pankratova, E. (2012). K voprosu o sushhnosti i klassifikacionnyh vidah megatrendov mirohozjajstvennogo razvitija [To the question of the nature and classification types of megatrends of world economic development]. Vestnik Rostovskogo gosudarstvennogo jekonomicheskogo universiteta, 3 (39), 31–36.
Punchenko, O. (2009). Hlobalizatsiia – osnova formuvannia novoho informatsiinoho poriadku ta modernizatsii sotsialnoi polityky [Globalization – the basis for the formation of a new information order and modernization of social policy]. Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. N. Karazina, 15 (861), 49–54.
Benjamin, J. (1996). Megatrends in Retail Real Estate. Dordrecht: NL. Springer.
Brabandere, L. & Iny, A. (2013). Thinking in New Boxes: A New Paradigm for Business Creativity. New York, NY: Random House.
Eagar, R., Boulton, C. & Demyttenaere, C. (2014). The Trends in Megatrends. Prism, 2, 12–23.
Hnatenko, I., Petryk, O., Semenov, A., Samiilenko, A., Rubezhanska, V. & Patsarniuk, O. (2020). Conceptual model for assessing the investment attractiveness of innovative projects of industrial enterprises. Accounting, №6 (7), 1345–1350.
Hnatenko, I., Kuksa, I., Naumenko, I., Baldyk, D. & Rubezhanska, V. (2020). Infrastructure of innovation enterprise: features of formation and regulation in modern market conditions. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, 42 (1), 97–104.
Hnatenko, I., Samborskyi, O., Isai, O., Parkhomenko, O., Rubezhanska, V. & Yershova, O. (2020). Modeling of foreign direct investment impact on economic growth in a free market. Accounting, 6(5), 705–712.
Naisbitt, J. (1984). Megatrends: Ten New Directions Transforming Our Lives. New York, NY: Warner Books.
Traitler, H. (2015). The Food Industry Innovation School: How to Drive Innovation through Complex Organizations. Hoboken, NJ. John Wiley & Sons.
Zilberman, D., Heikes, K. & Petiard, V. (2018). Megatrends in Food and Agriculture: Technology, Water Use and Nutrition. Hoboken, NJ. John Wiley & Sons.
Zos-Kior, М., Kuksa, I., Samoilyk, I. & Storoška, M. Methodology for assessing the countries’ globalization development (2017). Economic Annals-XXI, 11-12, 4-8.