MANAGING THE COMPANY'S PERSONNEL MOTIVATION SYSTEM
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
This paper deals with the analysis of the features of managing of the company's personnel motivation system. Thus, the concept “motivation” was considered as well as types of motivation and their role in organization of motivational system. Also, the principles of the effective organization of motivational systems in a company were described in the paper.
The purpose of the article – to analyse the concept of motivation and the features and the main principles of the effective managing of the company's personnel motivation system.
Conclusions. Thus, it is possible to make a conclusion that motivation is a necessary tool for an effective functioning of any company: it causes a better fulfillment of tasks and company’s objectivesby employees, serves for improving the labor efficiency and for reducing the staff turnover rate. Thus, the company's personnel motivation system has to be variable and include different means of remuneration.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Aghajeri M.J., Aghajeri, V. (2013). Investigating Factors Affecting Labor Productivity: A Case Study in Eghtesad-e-Novin Bank, Iran. European Online Journal of Natural and Social Sciences. Special Issue on Accounting and Management, 2 (3), 3301–3310.
Cetin I. (2013). Motivation and Its Impact on Labour Productivity at Hotel Business “A Conceptual Study”. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education, 2(1), 70–79.
Doyle Sh. (2005). The Manager's Pocket Guide to Motivating Employees. Human Resource Development, 142 p.
Gukalova M. (2015). The competitiveness of territories and people’s quality of life approaches, assessment and prospects. Novosibirsk: SibAK Publishing, 246 p. (in Rus.).
Herzberg F. (2017). Motivation to Work. Routledge, 184 p.
Zanora V., Drach S. (2016). Personnel management: generalizatijn of methodological tools for employee selection. Economic Bulletin of the Zaporozhye State Engineering Academy, 5(1), 89.
Zanora V., Zachosova N. (2019). Formation of personnel potential of innovative development of Ukraine in the conditions of Industry 4.0: retrospective, presrnt. Problems of system approach in economy, 1(69), 86–93.
Zachosova N. (2011). Personnel management in the system of economic and financial security of a commercial bank. Modern economy, 5, 14–25.
Keenan K. (1999). The Management Guide to Motivating. Oval Books, 64 p.
Kibanov A. (2014). Methodology of motivation and stimulation of labor activity of the organization's personnel. Human Resource and Intellectual Resources Management, 3(1(10)), 5–10.
Kibanov A., Batkayeva A., Mitrofanova Ye. (2013). Human Resource Management: Theory and Practice. Motivation and stimulation of labor activity: teaching practical manual. Moscow: Prospect, 64 p. (in Rus.).
Latham G. (2012). Work Motivation: History, Theory, Research, and Practice. SAGE, 424 p.
Levine P. (2020). Defense Management Reform: How to Make the Pentagon Work Better and Cost Less. Stanford University Press, 352 p.
Makushkin S. (2019). Company’s personnel motivation. URL: http://www.revistaespacios.com/a19v40n40/a19v40n40p23.pdf (Accessed: 11.06.2020).
Merriam Webster dictionary. URL: https://www.merriam-webster.com/dictionary/motivation (Accessed: 11.06.2020).
Perry L., Hondeghem A. (2008). Motivation in Public Management: The Call of Public Service. OUP Oxford, 346 p.
Rong J. (2015). A Study on Employee Motivation Improvement Measures In Modern Enterprise. International Journal of Economics. Commerce and Management, 3(4).
Tipton H., Krause M. (2007). Information Security Management Handbook, Sixth Edition. CRC Press, 3280 p.
Zameer H., Ali Sh., Nisar W., Amir, M. (2014). The Impact of the Motivation on the Employee’s Performance in Beverage Industry of Pakistan. International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences, 4(1), 293–298.