DIGITALIZATION OF ADULT EDUCATION IN THE CONTEXT OF HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Modern society has entered a new century in the process of increasing global change, among which human changes and their development sharply lag behind the changes in the techno-economic sphere. Global processes require overcoming this gap and creating a modern adult education system that shapes and develops human beings and, as a consequence, increases human capital.
The article describes digital adult education as a factor in improving national human capital, its direct impact on human development as a whole, and as an employee. It also shows Ukraine's place in the human capital index of countries, which includes education as one of the rating points. With the changing nature of work, some workers find themselves in a situation where their skills are lacking. Against the backdrop of transformations aimed at shaping and improving human capital, people of working age are experiencing increasing concern about job prospects and their social role. In the course of work, a number of benefits of lifelong learning have been identified and grouped into such categories as: increasing well-being, contributing to human capital through continuing vocational training and enriching one's life and realizing oneself as a person. Ukraine needs a radical change in the paradigm of its socio-economic progress, the transition to new forms of education, namely, more attention to adult education. It is the basis of a high quality of life and national human capital.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Cosmulese, C.G., Grosu, V, Hlaciuc, E., Zhavoronok, A. (2019). The Influences of the Digital Revolution on the Educational System of the EU Countries. Marketing and Management of Innovations, 3, pp. 242-254.
Dave R. N. (1976). Lifelong Education Foundation:Some Methodological Aspects, Hamburg, 344 р.
Grishnova O.A. (2012). Effectiveness of education as a factor of motivation of investment in human capital/O.A. Grishnova// Regional prospects, №3-4 (22-23), P.69–72.
Hendricks L., Schoellman T. (2017). Human Capital and Development Accounting: New Evidence from Wage Gains at Migration. Quarterly Journal of Economics, 133 (2), P.665–700.
Hildebrand D. S. (2011). The powerful benefits of lifelong learning. Retrieved from: http://www.officearrow.com/training/the-powerful-benefits-of-lifelong-learning-oaiur-861/view.html (Accessed: 20.11.2020).
Kim Jim Yong. (2018). The Human Capital Gap: Getting Governments to Invest in People. Foreign Affairs, 192 p.
La Torre G., De Leonardis V., & Chiappetta M. (2020). Technostress: How does it affect the productivity and life of an individual? results of an observational study. Public Health, P. 60–65.
Leonidova G.V., Ustinova K.A. (2012). Continuing education as a condition for the formation of human capital. Economic and social changes: facts, trends, forecast, 6 (24), P.55–62.
Kibaroğlu, O. (2020). Self Sovereign Digital Identity on the Blockchain: A Discourse Analysis. Financial Markets, Institutions and Risks, 4(2), 65-79. https://doi.org/10.21272/fmir.4(2).65-79.2020.
Kolomiiets, U., Petrushenko, Yu. (2017). The human capital theory. Encouragement and criticism. SocioEconomic Challenges, 1(1), 77-80. http://doi.org/10.21272/sec.2017.1-09.
Lopez, B.S., Alcaide, A.V. (2020). Blockchain, AI and IoT to Improve Governance, Financial Management and Control of Crisis: Case Study COVID-19. SocioEconomic Challenges, 4(2), 78-89. https://doi.org/10.21272/sec.4(2).78-89.2020.
Mamun, M. Z. A., Khan, M. Y. H. (2020). A Theoretical Study On Factors Influencing Employees Performance, Rewards And Motivation Within Organisation. SocioEconomic Challenges, 4(3), 113-124. https://doi.org/10.21272/sec.4(3).113-124.2020.
Markozova O.O. (2013). Learning for Life – A Prerequisite for Achieving Life Success. Vis. international. Slavs. un-tu. Kharkiv. Series "Sociological Sciences", Vol. 16, No. 1, P. 5–13.
Mascle D. (2017). No Adult Left Behind: The Big Benefits of Lifelong Learning. Article Alley. UK. Retrieved from: http://deannamascle.articlealley.com/no-adult-left-behind-big-benefits-of-lifelong-learning-139607.html (Accessed: 10.01.2021).
Marjan L., Peyman S. (2012). Peyman S. Lifelong learning; why do we need it ? Procedia – Social and Behavioral Sciences, 31, P. 399–403.
Nazneen, A., Alsulimani, T., & Sharma, R. (2020). Marketing and Management in Higher Education: the Relationship between the Quality of Online Programmes and Student’s Satisfaction. Marketing and Management of Innovations, 2, pp. 235-246.
Nordstrom N. M., Merz J. F. (2016). Learning later, living greater; the secret for making the most of your after years. Colorado. USA. Sentient Boulder Publishing, 204 p.
Probst, D.T., Kasztelnik, K. (2020). The Observational Research Study with the Trends in Healthcare Training and Leadership Ethics in The United States. Business Ethics and Leadership, 4(3), 6-24. https://doi.org/10.21272/bel.4(3).6-24.2020.
Rykovska O.V. (2016). Adult education as a factor in human capital development: European experience and Ukrainian trends. Economic Sciences, № 22. P. 96–101.
Vorontsova, A. S., Lieonov, S. V., Vasylieva, T. A., & Artiukhov, A. Y. (2018). Innovations in the financing of lifelong learning system: expenditure optimization model. Marketing and Management of Innovations, 2, pp. 218-231.
Shkarlet, S., Kholiavko, N., Dubyna, M., & Zhuk, O. (2019). Innovation, Education, Research Components of the Evaluation of Information Economy Development (as Exemplified by Eastern Partnership Countries). Marketing and Management of Innovations, 1, 70-83.
Skrynnyk, O. (2020). Surrogate Leadership Model for Digital Organizational Systems. Business Ethics and Leadership, 4(4), 140-146. https://doi.org/10.21272/bel.4(4).140-146.2020.
World Development Report: The Changing Nature of Work. Washington. (2019), 255 p.
Yarovenko, H., Kuzmenko, O., Stumpo, M. (2020). DEA-Analysis Of The Effectiveness Of The Country’s Information Security System. SocioEconomic Challenges, 4(3), 142-153. https://doi.org/10.21272/sec.4(3).142-153.2020.
Zainea, L.N., Toma, S.G., Marinescu, P., Chițimiea, A. (2020). Combating Unemployment through Social Entrepreneurship in the European Context. Business Ethics and Leadership, 4(4), 85-98. https://doi.org/10.21272/bel.4(4).85-98.2020.
Zwerenz, D. (2020). Performance Incentives To Increase Motivation; Potentials Of Meaningful Activities In Project Management. SocioEconomic Challenges, 4(4), 95-118. https://doi.org/10.21272/sec.4(4).95-118.2020.