МАРКЕТИНГОВІ КОМПОНЕНТИ РЕГІОНАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ’Я
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті здійснено аналіз зв’язку між лояльністю основних стейкхолдерів регіону (місцеве
населення, представники бізнес-структур та гості регіону) та конкурентоспроможністю
територіальної одиниці за показником рівня здоров’я. Аналіз здійснено з використанням статистичного
пакета STATISTICA 10 за допомогою проведення канонічного кореляційного аналізу. Сформовано
комплекс основних маркетингових компонентів регіонального середовища в системі забезпечення
здоров’я. Запропоновано авторське визначення поняття «здоровий імідж» з акцентуванням уваги на
територіальному іміджі та його складових та підходів до його розроблення та посилення.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Vikhrov, M. Ukrainian village: extinction or evolution. Retrieved from
https://tyzhden.ua/Society/219622.
Ahner, D. What do you really know about European cohesion policy? Retrieved from
https://institutdelors.eu/wp-content/uploads/2018/01/ecp_rational_and_objectives.pdf.
Pyrih, V. Zelensky has launched a new state program to increase the life expectancy of Ukrainians.
Retrieved fromhttps://zaxid.net/programa_zelenskogo_zdorova_ukrayina_shho_peredbachaye _n1521080
Romanko, O.P. (2018). Methods and ways of assessing the competitiveness of the region: world practice
and Ukrainian experience. Ekonomika ta derzhava (Economy and State), 4, 42-45 (in Ukr.).
Prykhodchenko, T.A. (2017). Methodology of regional development research. Prychornomorski
ekonomichni studii (Black Sea Economic Studies), 15, 115-120 (in Ukr.).
Kuzmynchuk, N.V., & Kutsenko, T.M. (2016). Approaches to diagnosing the socio-economic potential
of the region as a basis for an effective management strategy. Marketynh i menedzhment innovatsii (Marketing
and Management of Innovations), 4, 269-284 (in Ukr.).
Pilko, A.D., & Harda, T.P. (2017). Modeling of processes of assessment and analysis of the level of
socio-ecological and economic development of the region. Problemy ekonomiky (Problems of economy), 2, 324-
(in Ukr.).
Bondarenko, V.M., Kurei, A.O., Derdi, E.T., & Butusov, O.D. (2020). Monitoring the competitiveness
of the region as a mechanism for implementing state regional policy. Rehionalna ekonomika (Regional economy),
, 33-43 (in Ukr.).
Budnikevych, I.M., Havrysh, I.I., & Krupenna, I.A. (2018). Tools for forming and realizing the potential
of the region: marketing and image approach. Eferktyvna ekonomika (Effective economy), 10 (in Ukr.).
Kainova, T.V. (2014). Marketing of the region as a factor of innovative development. Akademichnyi
ohliad (Academic review), 2(41), 85-90 (in Ukr.).
Buha, N.Yu., & Tychynska, A.I. (2019). Formation of an organic brand of the region. Pryazovskyi
ekonomichnyi visnyk (Priazovsky Economic Bulletin), 6(17), 101-105 (in Ukr.).
Us, Ya., Pimonenko, T., Tambovceva, T., & Segers, J.-P. (2020). Green transformation in the
healthcare system: The COVID-19 impact. Health Economics and Management Review, 1(1), 48-59 (in Eng.).
Kosyk, Ya.V., & Chygryn, O.Yu. (2011). Globalization as a regularity of development of modern
economy of Ukraine. Mechanizm rehuliuvannia ekonomiky (The mechanism of economic regulation), 2, 191-196
(in Ukr.).
Syhyda, L.O., & Bilovodska, O.A. (2012). Positioning of the region based on the assessment of its
marketing attractiveness. Mechanism for managing the potential of innovative development of industrial
enterprises (Eds. Shypulina, Yu.S.). Sumy: TOV “Papirus” (in Ukr.).
Vasilyeva, T.A., Lyeonov S.V., & Letunovska N.Y. (2020). The economic impact of COVID-19:
forecasting for Ukrainian regions. Socio-Economic Challenges: Proceedings of the International Scientific and
Practical Conference, Sumy, November 3–4, 2020. Sumy: Sumy State University (in Eng.).
Syhyda, L.O., Saher, L.Yu., & Letunovska, N.Ye. (2019). Formation of a strategy of advanced
innovation development in the conditions of industry 4.0. Ekonomishnyi analiz (Economic analysis), 29(2), 53-
(in Ukr.).
Minchenko, M., Bezruk, A., & Gerasimenko, D. (2020). Ukrainian silicon valley: utopia or reality /
Innovation, Social and Economic Challenges : the International Scientific Online Conference (in Eng.).
Rosokhata, A., & Shapoval V. (2020). Theoretical bases of priority and perspective innovative
development on the inclusiveness principles Inclusive Growth: basics, indicators and development priorities:
monograph / edited by T. Vasilyeva, S. Lyeonov. Publishing House: Centre of Sociological Research.
Baula, O., Galaziuk, N., & Zelinska, O. (2017). Conceptual framework for organizational and
economic mechanism formation to increase the region competitiveness with the globalization of the world
economic relations. Marketing and Management of Innovations, 2, 76-84 (in Eng.).
Olefirenko, O.M., & Karpishchenko, M.Yu. (2011). Problems of the theory and practice of branding
territories on the example of the concept of forming a brand of Sumy region. Marketynh i menedzhment innovatsii
(Marketing and Management of Innovations), 4(II), 30-40 (in Rus.).
Tiutiunyk, I., Humenna, Yu., & Flaumer, A. (2021). Covid-19 impact on business sector activity in
the EU countries: digital issues. Health Economics and Management Review, 2(1), 54-66 (in Eng.).
Europe's health map. Retrieved from http://neweurope.org.ua/wpcontent/uploads/2020/05/1590764088994_Evromap_health_01-29_graf_ukr.pdf
Stepurko, T., Semyhina, T., Barska, Yu., & Tymoshevska, B. (2019). Behavioral determinants (results
of the National Representative Survey "Health Index. Ukraine"). Visnyk APSVT (Bulletin of APSVT), 1, 102-124
(in Ukr.).
State Statistics Service of Ukraine. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/.
Ahafonov, V.B. (2019). Classification of types of image of the territory. International Journal of
Humanities and Natural Sciences, 4-2, 126-128 (in Rus.).
SOAR, addition to SWOT. Retrieved from https://uk.profi-management.net/12113043-soarcomplement-to-swot