НОВІТНІ КОНЦЕПТИ ТА СИСТЕМНЕ БАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ІНТЕРЕСІВ: КОНТЕКСТ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Статтю присвячено формуванню сучасних концептів міжнародної економіки в контексті
забезпечення національних економічних інтересів. Для втілення поставленої мети використано
системний підхід, методи логічного узагальнення, систематизації, адаптації, діалектичний метод,
аналізу та синтезу. Досягнення поставленої мети здійснено за допомогою виконання таких завдань:
визначення пріоритетних національних інтересів в умовах посилення міжнародної взаємодії, адаптацію
концептів міжнародного маркетингу в забезпеченні національних економічних інтересів, виявленні
позитивних та негативних проявів поширення маркетингових підходів у міжнародній економіці. Наукова
новизна дослідження полягає у адаптації концептів міжнародного маркетингу до системи реалізації
національних економічних інтересів. Практична значимість дослідження визначається можливістю
використання принципів та підходів міжнародного маркетингу у практиці державного управління та
сприяння реалізації національних економічних інтересів в умовах міжнародного співробітництва.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Gudz, P. V., Milnichenko, S. M., Troyanovsky I. V. (2020). Balance of interests in the formation of
national cluster policy: innovation economy and government priorities. Bulletin of the Eastern European
University of Economics and Management. Series: economics and management. Vol. 1 (27). Cherkasy: SUEM.
P. 55–64.
Pankova, L. I., Finagina, O. V. (2017). Problems of compliance of national economic interests with the
priorities of development of regions, markets, industries. Modern theory and practice of management and business
administration: coll. thesis science. works of participants All-Ukrainian. scientific-practical Internet conference
(Cherkasy, April 12-13, 2017). Cherkasy: ChSTU. P. 145-146.
Panchenko, V. G. (2018). National economic interests as a dominant transformation of the content of
the policy of protectionism and its evolutionary movement towards neo-protectionism. Investments: practice and
experience. № 7. P. 31–37. Access mode: http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2018/8.pdf
Ilyenko, O. (2013). The role of international marketing in a globalized economy in the formation of
economic security. Economic analysis. T. 14 № 1. P. 80-86. Access mode:
https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/177/27
Karp, V. S. (2019). Features of the socio-cultural environment in the international marketing activities
of companies. International relations. Economic Sciences Series. № 18. Access mode:
http://journals.iir.kiev.ua/index.php/ec_n/article/view/3676
Lyalyuk, A. (2020). The role of international marketing in global entrepreneurship. Economic Journal
of the Lesia Ukrainka East European National University.. Vol. 4. № 24. DOI: https://doi.org/10.29038/2411-
-2020-04-46-53
Oklander, M., Andreeva, N. (2010). Modernization of the concept of marketing in the XXI century
within the paradigm of sustainable development of Ukraine. Economist. № 11. P. 23-25. Access mode:
Korol, M. M., Shlyakhta, K.V. (2019). Research of conflicts of economic interests of states in the
modern system of international relations. Scientific view: economics and management. № 4 (66). P. 14-20. DOI:
https://doi.org/10.32836/2521-666X/2019-66-2
Ostapyuk, A. A. (2015). Geoeconomic interests of countries and the problem of their implementation in
the context of global transformations. Efficient economy. № 2. Access mode:
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4175
Global trends and prospects: the world economy and Ukraine (2018). Еdited by. V. Yurchishin. Kyiv:
Testament, 202 p.
Melnyk, S. I., Gorban, I. M., Tsup M. Yu. (2014). The essence and classification of national economic
interests. Scientific Bulletin of Lviv State University of Internal Affairs. The series is economic. Vol. 1. P. 57-66.
Access mode: https://www.lvduvs.edu.ua/documents_pdf/visnyky /nvse/01_2014/14msinei.pdf
Havryliuk О., Yakushev O., Prodanova L., Yakusheva O., Kozlovska S. (2021). Digital banking and
e-commercein the context of digitalization of business management. Financial and credit activities: problems of
theory and practice. No 5 (40). P. 4-15. Access mode: http://fkd1.ubs.edu.ua/article/view/244845.
Prodanova L. V., Buriak Ye. V., Yakushev O.V. (2020). Theoretical and methodological basis of
determination and assessment of concentration of territorial resources in conditions of development of integration
processes. BULLETIN OF THE Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Economic sciences. Issui.
P.169-178.
Zinchenko, O. A., Aratyunyan, A. E. (2020). International aspect of marketing management of
agricultural enterprises. Scientific view: economics and management, Vol. №4 (70). P. 7-12. DOI: