АНАЛІЗ РИНКУ В КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті здійснено аналіз ринку аграрної продукції в контексті обґрунтування маркетингової
товарної політики аграрних підприємств України. Окреслено специфічні характеристики аграрного
ринку. Основними об’єктами аналізу визначено конкурентів (виробників товарів/послуг), власне
товари/послуги, споживачів товарів/послуг. Проаналізовано специфіку конкурентних ринкових позицій
провідних аграрних підприємств України, визначено пріоритетні види продукції аграрного сектору та
товарів аграрного ринку, виявлено специфіку уподобань споживачів аграрної продукції та споживання
основних продуктів харчування в Україні.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Аmons, S. and Krasnyak, О. (2020), Marketing research of the market and its structural elements: the
theoretical aspect. Efektyvna ekonomika. vol. 5. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926
(Accessed: 20 Sep. 2021).
Kovalchuk S.V., Petrytska O.V. (2010). The role of marketing research in ensuring the efficient operation
of light industry enterprises. Marketing and innovation management. vol. 1. Р. 42-51.
Vasylchenko L.S., Yakushev O.V., Lytvyn S.V. (2020). The company's website as an effective tool for
marketing communications on the Internet. Bulletin of Kherson National Technical University. Херсон: ХНТУ.
Issue 1(72). vol. 2. P.19-24.
Vynogradova O., Drokina N., Yevtushenko N., Darchuk V. and Irtlach M. (2020). Theoretical approaches
to the definition of Internet marketing: Ukrainian dimension. Innovative Marketing. vol. 16(1). Р. 89-103.
Oklander M.A., Oklander T.O., Pedko I.A., Yashkina O.I. (2017). Marketing research of innovations and
entrepreneurial risks. Odesa : Astroprynt. 284 p.
Marketing activities of enterprises: modern content. (2016). Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury. 252 p.
Novikova M. M., Borovyk M. V., Burmaka T. M. ta in. (2018). Marketing research of sustainable
development in the context of global challenges. Kharkiv: Vydavnytstvo «Tochka». 240 р.
Zhehus O.V., Popova L.O., Partsyrna T.M. (2010). Market research. Kharkiv: Kharkiv State University of
Nutrition and Trade. 176 р.
Kyryliuk Ye. (2013). Agrarian market in the conditions of transformation of economic systems. K. : KNEU.
p.
Ilchenko T.V. (2016). Marketing research in the agricultural market of Ukraine: features and prospects.
Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series: International Economic Relations and the World
Economy. Issue 10 (1). P. 125-128.
Semenda D.K., Semenda O.Vs., Semenda O.V. (2021). Marketing research of grain market conditions.
Agricultural world. vol. 1-2. Р. 56-64.
Stepanenko N.Y., Volkova Y.M. (2017). Marketing research methods as information support of
commodity policy of agricultural enterprises. Eastern Europe: Economy, Business and Governance. vol. 8. Р.
-198.
Zghurska O. M., Somkina T. V. (2020). Current state and strategic capabilities of agro-food enterprises
of Ukraine. Efficient economy. vol. 12. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8394
(Accessed : 20 Sep. 2021).
Finagina O., Prodanova L., Zinchenko O., Buriak I., Gavrylovskyi O., Khoroshun Y. (2021). Improving
investment management in agribusiness. Studies of applied economics. Special issue Innovation in the economy
and society of the digital age. Vol 39, No 5.
Shevchenko N. V., Serhiienko O. A., Bokovnia A. O., Bereziuk-Rybak I. R. (2021). Creative solutions
for the promotion of agricultural products. Collection of scientific works of ChSTU. vol. 63. Р. 108-117.
Top 100 landowners of Ukraine. Available at : https://latifundist.com/rating/top100#325 (Accessed: 20
Sep. 2021).
Rating of the largest agricultural holdings in Ukraine. Available at: https://mizez.com/spetsproekt/pyatkrupneyshikh-agrarnykh-kholdingov-ukrainy-rey2055 (Accessed: 20 Sep. 2021).
Agroholdings of Ukraine. Available at : https://tripoli.land/ua/agrokholdingi-ukrainy (Accessed: 20 Sep.
.
Kernel. Company profile. Available at : https://latifundist.com/kompanii/141-kernel-grupp (Accessed: 20
Sep. 2021).
Nibulon. Company profile. Available at : https://latifundist.com/kompanii/3-nibulon (Accessed: 20 Sep.
.
Myronivsky bakery product. Company profile. Available at : https://latifundist.com/kompanii/51-
mironovskij-hleboprodukt (Accessed: 20 Sep. 2021).
Ukrlandfarming. Company profile. Available at: https://latifundist.com/kompanii/289-ukrlandfarming
(Accessed : 20 Sep. 2021).
Astrata. Company profile. Available at: https://latifundist.com/kompanii/132-astarta-kiev (Accessed : 20
Sep. 2021).
Agribusiness of Ukraine 2020/21. 30 years of independence. Annual infobook. Available at:
https://latifundist.com/spetsproekt/908-analiz-raboty-apk-za-gody-nezavisimosti (Accessed: 20 Sep. 2021).
Call of the Antimonopoly Committee of Ukraine for 2020. Available at:
https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/605/4a0/e26/6054a0e268fc0702551413.pdf (Accessed: 20 Sep.
.
Euromonitor International. Available at: https://go.euromonitor.com/ (Accessed: 20 Sep. 2021).