ПОДАТКОВЕ СТИМУЛЮВАННЯ ТА МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті обґрунтовано шляхи маркетингового забезпечення та податкового стимулювання
інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств у сучасних умовах функціонування. Представлено
динаміку фінансування інноваційної діяльності вітчизняних підприємств та виявлено проблеми розвитку
інноваційного потенціалу України. З’ясовано, що важливим фінансовим інструментом здійснення
економічної політики держави виступає інвестування, яке зокрема забезпечує створення і впровадження
новітніх технологій. Інноваційно-інвестиційний розвиток підприємств забезпечує поліпшення показників
функціонування в результаті впровадження у їх діяльність інновацій, підкріплених інвестиційним
фінансуванням. Визначено, що успіх комерціалізації інноваційних продуктів підприємства залежить від
його здатності до організаційного забезпечення маркетингу інновацій та обраної його інноваційноінвестиційної політики. Запропоновано розглядати послідовність маркетингового забезпечення
розвитку підприємства на інноваційній основі через схему, що характеризує систему маркетингу
підприємства із підсистем, які розкривають їх функції. Обґрунтовано, що забезпечення високого рівня
інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств у системі маркетингу слугує цільовим орієнтиром та
основним завданням державної стратегії соціально-економічного розвитку, де важливе значення має
його державне регулювання та стимулювання. Розкрито, що податкова підтримка являється
ефективним інструментом державного впливу на інвестиційну діяльність інноваційного характеру
вітчизняних підприємств.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Global Innovation Index 2020. Who Will Finance Innovation? In Soumitra Dutta, Bruno Lanvin and
Sacha Wunsch-Vincent [Eds.]. 448. Retrieved from:
https://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/wipo_pub_gii_2020.pdf (Аccessed: 23.10.2021)
Pan Jiang. (2021). Tools for ensuring balanced investment and innovation development of
territories. Investytsiyi: praktyka ta dosvid, 17, 55–61. DOI: 10.32702/2306-6814.2021.17.55/
State Statistics Service of Ukraine. (2020). Statistical Bulletin. Scientific and Innovative Activities in
Ukraine. Retrieved from: http//ukrstat.gov.ua/ (Аccessed: 26.10.2021)
Podlevskyi A.A., Pereviazko N.Yu. (2011). Tax stimulation of investment-innovative activity is in
Ukraine. Problemy ratsionalnoho vykorystannia sotsialno-ekonomichnoho ta pryrodno-resursnoho potentsialu
rehionu: finansova polityka ta investytsii (Problems of the rational use of socio-economic and naturally-resource
potential of region : financial politics and investments.), 4, 48–56.
Semenova V.H., Obertailo M.V. (2013). Innovative-investment development as basis of
competitiveness of industrial enterprises. Competitiveness of enterprise : estimation of level and directions of
increase. Odesa: Atlant, 211-235 (in Ukr.)
Verkhovna Rada of Ukraine (2002). “About innovative activity”, of Ukraine No 40-IV dated
07.2002. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15 (Аccessed: 04.09.2021)
Illiashenko S.M., Shypulina Yu.S. (2020). Principles for information support management of
commercialization of innovative products. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia :
Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo (Uzhorod National University Herald. International
Economics Relations And World Economy), 30. 81-86.
Ilchenko T.V. The role of marketing instruments in the innovative development of agrarian enterprises.
Biznes Inform (Business Inform), 10. 460-468.
Noritsyna N.I. (2010). Marketing ensuring innovative development of enterprise. Teoretychni ta
prykladni pytannia ekonomiky (Theoretical and Applied Issues of Economics), 23, 94-100.
Semchuk Zh.V., Skrynkovskyi R.M. (2015). The innovative and investment development of
production enterprise as part of its competitiveness in the marketing system. Investytsiyi: praktyka ta dosvid
(Investments: practice and experience), 9. 6-9.
Butko N.V., Umanska V.H. (2017). Marketing supply of competitiveness of sugarbuards production.
Visnyk Cherkaskoho universytetu: Ekonomichni nauky (Cherkasy University Bulletin: Economics Sciences), 2,
–123.
Sakhatskyi M.P., Zapsha H.M., Beleviat O.A. (2009). Scientific bases of formation marketing system
in agricultural enterprises. Ekonomika kharchovoi promyslovosti (Food Industry Economics), 1, 31-34.
Vasiutkina N.V., Volobuiev H.S. (2017). Principles of marketing providing of innovative
development of enterprises. Molodyi vchenyi (Young Scientist), 6 (46). 394-400.
Yurynets Z.V., Petrukh O.A. (2018). State regulation and financing of innovation and investment
activities in Ukraine. Investytsiyi: praktyka ta dosvid (Investments: practice and experience), 6. 79-82.