МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія БУТКО
Юлія РАДЗІХОВСЬКА
Вікторія УМАНСЬКА

Анотація

У статті представлено класифікаційні ознаки інновацій та перелік маркетингових інновацій для підприємств. Досліджено основні чинники розвитку інноваційної діяльності та процес її управління в межах підприємств. Розглянуто інноваційний маркетинг як концепцію ведення бізнесу, за якою підприємство безперервно вдосконалює продукцію та застосовує сучасні маркетингові інструменти. Виокремлено основні принципи інноваційного маркетингу для підприємства. Висвітлено основні складові інноваційного маркетингу, які спрямовані на оптимізацію, забезпечення конкурентоспроможності та контроль інноваційної активності підприємств із застосуванням сучасних маркетингових досліджень і використанням активного впливу на ринкові умови їх функціонування. Обґрунтовано, що при формуванні маркетингу інновацій доцільно формувати маркетингову інноваційну стратегію. Запропоновано в її основі розглядати поточні та перспективні цілі підприємства, виокремлені завдання, які потрібно вирішити для досягнення відповідних цілей, перелік заходів, спрямованих на вирішення поставлених завдань, а також контрольні показники і критерії, що дозволяють оцінити досягнення зазначених цілей

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
Статті

Посилання

Kurbatska L.M., Kadyrus I.H. (2020). Implementation of marketing innovations in the activity of industrial enterprises. Ekonomika ta derzhava, 4, 187-190. DOI: 10.32702/2306-6806.2020.4.187

Nianko V.M. (2014). Innovative marketing at the enterprises of Ukraine. Innovatsiina ekonomika (Іnnovative economy), 6 (55), 228–231.

Andrusiak V.M., Butko N.V., Solohub M.P., Ulianych Yu.V. (2021). Tax stimulation and marketing ensuring innovative and investment development of domestic enterprises. Visnyk Cherkaskoho natsionalnoho universytetu imeni Bohdana Khmelnytskoho. Seriia: Ekonomichni nauky (Вulletin of the Сherkasy Вohdan Кhmelnytsky national university. Economic sciences), 4, 96–103. DOI: https://doi.org/10.31651/2076-5843-2021-4-96-103.

Illiashenko N.S. (2011). Organizational and economic principles of innovative marketing of industrial enterprises. Sumy: «Vyd-vo SumDU», 192 (in Ukr.)

Hryzovska L.O., Romanova A.V. (2018). Marketing of innovations as an instrument of successful business. Ekonomika i suspilstvo (Economy and Society), 16, 301-307. Retrieved from: http://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/46.pdf (Аccessed: 04.03.2022)

Chukhrai N.I., Danylovych T.B. (2007). Features of product innovation marketing. Visnyk natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» (Bulletin of Lviv Polytechnic National University), 605, 162–167.

Nianko V.M. (2015). Features of development of innovative marketing at the enterprise. Innovatsiina ekonomika (Іnnovative economy), 6, 212–217.

Shustov A.A. (2013). Marketing of innovation as one of the various areas of innovation policy. Molodyi vchenyi (Young Scientist), 9. 258–263

Hanzhala I.V., Palonna T.A., Burtseva T.I. (2017). Implementation of innovative marketing as a measure to improve enterprise competitiveness. Zbirnyk naukovykh prats ChDTU. Seriia: Ekonomichni nauky, 45, 76-81.

Menshikova M. A. (2013). Main directions of development of the services market in a competitive environment. Teoretychni ta prykladni pytannia ekonomiky i sfery posluh (Theoretical and applied issues of economics and services), 6, 73–90

Melnychuk L.S., Marushchak I.O. (2016). Relationship between marketing and innovation in the enterprise. Naukovi pratsi Chornomorskoho derzhavnoho universytetu imeni Petra Mohyly, 273, 78-82.