МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Андрій МАСТИЛО

Анотація

У роботі досліджено теоретичні засади маркетингу інновацій фермерських господарств. Визначено основні напрями розвитку фермерських господарств в аспекті вдосконалення їх маркетингової діяльності, спрямованої на підвищення ефективності функціонування. На основі узагальнення наукових матеріалів дослідження запропоновано наукові та практичні результати роботи. Проаналізовано чинники маркетингового середовища. Вдосконалено методику оцінки економічної ефективності маркетингової діяльності фермерських господарств, що забезпечує її об’єктивність, достовірність та своєчасність.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
Статті

Посилання

Bagorka M. O., Abramovych I. A. (2022). Formuvannia kompleksnoi systemy ahrarnoho marketynhu pidpryiemstva [Formation of a comprehensive system of agrarian marketing of the enterprise]. Collection of scientific works "Problems of the systemic approach in economics", 1 (87), 97–102. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-14.

Balanovska T. (2010). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu na ahroprodovolchomu rynku [Management of marketing activities in the agro-food market]. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. 154, 368-373.

State Statistics Service of Ukraine (2022). Balansi ta spozhivannya osnovnih produktIv harchuvannya naselennyam Ukrayini. Statistichniy zbirnik 2021. Retrieved from: http://ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2021/zb/07/zb_bsoph2021_pdf.pdf (Accessed: 12.08.2022).

Bortnik, S., Koniukh, I. Intehrovani marketynhovi komunikatsii u diialnosti pidpryiemstva ta otsinka yikh efektyvnosti [Integrated marketing communications in the enterprise and evaluation of their effectiveness]. Retrieved from: http://global-national.in.ua/archive/14-2016/58.pdf (Accessed: 12.08.2022).

Hrebeniukova O.O. (2015) Suchasna struktura kompleksu marketynhovykh komunikatsii [The modern struc- ture of the complex of marketing communications]. Traektoryia nauky, 1, 228–233.

Huzenko H. M. (2017). Upravlinnia ta vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Management and improve- ment of marketing activities at the enterprise]. Economy and society, 12, 227–234.

Zbarsky V.K. and other (2020). Marketing support of competitiveness of farms in Ukraine: monograph. Kyiv: CPU “COMPRINT, 482 p. (in Ukr.).

Kendjukhov, O.V., Jagheljsjka, K.Ju. (2012). Ekonomichnyj pidkhid do vyvchennja chasu [An economic approach to studying time]. Marketyngh i menedzhment innovacii, 3, 141–148.

Kubrak N. R., Rudyk O. O., Kosar N. S. (2014). Perspektyvy rozvytku kanaliv rozpodilu silskohospodarskoi produktsii v Ukraini [Prospects for the development of channels for the distribution of agricultural products in Ukraine]. Scientific Bulletin of LNUVMBT named after S.Z. Gzytsky, 16, 1(58), 285–290.

Lebedyns'kyi O.I. (2002). Formation mechanism of marketing support for agricultural sector. Naukovi pratsi Poltavs'koi derzhavnoi ahrarnoi akademii, 1(4), 1, 170–175.

Malygin, A. (2014). Chas iak marketingovyi resurs [Time as a marketing resource]. Biznes-Konsalting, 2-3. Retrieved from: https://www.s-bc.ru/news/tajm-marketing.html (Accessed: 12.08.2022).

Oherchuk Yu. V. (2002). Superechnosti u pohliadakh na mistse prodazhu v marketynhu [Contradictions in views on the point of sale in marketing]. Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic", 448, 308–313.

State Statistics Service of Ukraine (2022). Statistichniy zbirnik Ukrayini za 2021. Kyiv: Derzhstat Ukrainy, 2022. 447 p. (in Ukr.).

State Statistics Service of Ukraine (2022). Ukrayina u cifrah 2021. Statistichnii zbіrnik. Kyiv: Derzhstat Ukrainy, 2022. 48 p. (in Ukr.).

Yavorska T.I. (2013). Derzhavna pidtrymka fermerskykh hospodarstv: suchasni realii [State support of farms: modern realities]. Zbirnyk naukovykh prats Tavriiskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu (ekonomichni nauky), 4, 250–254.

Robbins, M. (2017). The 5 Second Rule: Transform Your Life, Work, and Confidence with Everyday Courage. Savio Republic, USA.

Ruchkina G., Melnichuk M., Frumina S., Mentel G. (2017). Small and medium enterprises in regional development and innovations. Journal of International Studies, 10(4), 259-271. DOI:10.14254/2071-8330.2017/10-4/20.

United Nations Decade of Family Farms 2019-2028 (2019). Global Plan of Action. Retrieved from: http://www.fao.org/3/ca4672ru/ca4672ru.pdf (Accessed: 12.08.2022).

Arrow K. I. (1970). Essays in the Theory of Risk-Bearing. Amsterdam: NortHolland, 155 p.