МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У роботі досліджено теоретичні засади маркетингу інновацій фермерських господарств. Визначено основні напрями розвитку фермерських господарств в аспекті вдосконалення їх маркетингової діяльності, спрямованої на підвищення ефективності функціонування. На основі узагальнення наукових матеріалів дослідження запропоновано наукові та практичні результати роботи. Проаналізовано чинники маркетингового середовища. Вдосконалено методику оцінки економічної ефективності маркетингової діяльності фермерських господарств, що забезпечує її об’єктивність, достовірність та своєчасність.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Bagorka M. O., Abramovych I. A. (2022). Formuvannia kompleksnoi systemy ahrarnoho marketynhu pidpryiemstva [Formation of a comprehensive system of agrarian marketing of the enterprise]. Collection of scientific works "Problems of the systemic approach in economics", 1 (87), 97–102. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-14.
Balanovska T. (2010). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu na ahroprodovolchomu rynku [Management of marketing activities in the agro-food market]. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. 154, 368-373.
State Statistics Service of Ukraine (2022). Balansi ta spozhivannya osnovnih produktIv harchuvannya naselennyam Ukrayini. Statistichniy zbirnik 2021. Retrieved from: http://ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2021/zb/07/zb_bsoph2021_pdf.pdf (Accessed: 12.08.2022).
Bortnik, S., Koniukh, I. Intehrovani marketynhovi komunikatsii u diialnosti pidpryiemstva ta otsinka yikh efektyvnosti [Integrated marketing communications in the enterprise and evaluation of their effectiveness]. Retrieved from: http://global-national.in.ua/archive/14-2016/58.pdf (Accessed: 12.08.2022).
Hrebeniukova O.O. (2015) Suchasna struktura kompleksu marketynhovykh komunikatsii [The modern struc- ture of the complex of marketing communications]. Traektoryia nauky, 1, 228–233.
Huzenko H. M. (2017). Upravlinnia ta vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Management and improve- ment of marketing activities at the enterprise]. Economy and society, 12, 227–234.
Zbarsky V.K. and other (2020). Marketing support of competitiveness of farms in Ukraine: monograph. Kyiv: CPU “COMPRINT, 482 p. (in Ukr.).
Kendjukhov, O.V., Jagheljsjka, K.Ju. (2012). Ekonomichnyj pidkhid do vyvchennja chasu [An economic approach to studying time]. Marketyngh i menedzhment innovacii, 3, 141–148.
Kubrak N. R., Rudyk O. O., Kosar N. S. (2014). Perspektyvy rozvytku kanaliv rozpodilu silskohospodarskoi produktsii v Ukraini [Prospects for the development of channels for the distribution of agricultural products in Ukraine]. Scientific Bulletin of LNUVMBT named after S.Z. Gzytsky, 16, 1(58), 285–290.
Lebedyns'kyi O.I. (2002). Formation mechanism of marketing support for agricultural sector. Naukovi pratsi Poltavs'koi derzhavnoi ahrarnoi akademii, 1(4), 1, 170–175.
Malygin, A. (2014). Chas iak marketingovyi resurs [Time as a marketing resource]. Biznes-Konsalting, 2-3. Retrieved from: https://www.s-bc.ru/news/tajm-marketing.html (Accessed: 12.08.2022).
Oherchuk Yu. V. (2002). Superechnosti u pohliadakh na mistse prodazhu v marketynhu [Contradictions in views on the point of sale in marketing]. Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic", 448, 308–313.
State Statistics Service of Ukraine (2022). Statistichniy zbirnik Ukrayini za 2021. Kyiv: Derzhstat Ukrainy, 2022. 447 p. (in Ukr.).
State Statistics Service of Ukraine (2022). Ukrayina u cifrah 2021. Statistichnii zbіrnik. Kyiv: Derzhstat Ukrainy, 2022. 48 p. (in Ukr.).
Yavorska T.I. (2013). Derzhavna pidtrymka fermerskykh hospodarstv: suchasni realii [State support of farms: modern realities]. Zbirnyk naukovykh prats Tavriiskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu (ekonomichni nauky), 4, 250–254.
Robbins, M. (2017). The 5 Second Rule: Transform Your Life, Work, and Confidence with Everyday Courage. Savio Republic, USA.
Ruchkina G., Melnichuk M., Frumina S., Mentel G. (2017). Small and medium enterprises in regional development and innovations. Journal of International Studies, 10(4), 259-271. DOI:10.14254/2071-8330.2017/10-4/20.
United Nations Decade of Family Farms 2019-2028 (2019). Global Plan of Action. Retrieved from: http://www.fao.org/3/ca4672ru/ca4672ru.pdf (Accessed: 12.08.2022).
Arrow K. I. (1970). Essays in the Theory of Risk-Bearing. Amsterdam: NortHolland, 155 p.