ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті висвітлено теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. Розкрито стратегії та методи управління, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного економічного середовища. Визначено основні пріоритети, на яких має базуватися сучасне управління конкурентоспроможністю підприємства. Обґрунтовані основні етапи ефективного процесу управління конкурентоспроможністю підприємства.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Shulga M. (2020). Development of directions for increasing the competitiveness of the enterprise. Entrepreneurship and innovation, 12. URL: https://doi.org/10.37320/2415-3583/12.23 (Accessed: 10.09.2023).
Samoilenko V. (2021). Management of enterprise competitiveness in modern conditions. Scientific economic journal "Intellect XXI", 1. URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25398 (Accessed: 10.09.2023).
Dragan O. (2014). A systematic approach to managing the competitiveness of the enterprise. Economy. Management. Innovations, 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_36 (Accessed: 11.09.2023).
Polishchuk I., Gudyma N. (2017). Marketing management of enterprise competitiveness. Economics and enterprise management, 20. URL: http://global-national.in.ua/issue-20-2017/28-vipusk-20-gruden-2017-r/3586-polishchuk-i-i-gudima-n-v-marketingove-upravlinnya-konkurentospromozhnistyu-pidpriemstva (Accessed: 11.09.2023).
Arkhipova O. (2014). Directions for ensuring the competitive advantages of the enterprise on the market. Herald of TNEU, 2.
Demchuk N., Donskikh A., Yasynskyi V. (2017). The economic essence of the enterprise's competitiveness and ways to increase it. Economy and society, 13. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/13_ukr/69.pdf (Accessed: 11.09.2023).
Boychuk N., Malinka K. (2016). Competitiveness management: effective business tools. Modern problems of economy and entrepreneurship, 17. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/40693/1/SPEP-17_09_Boychuk1.pdf (Accessed: 11.09.2023).
Obolentseva L. (2016). Theoretical foundations of managing the competitiveness of enterprises in the industrial region, 2. URL: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2016-52-17 (Accessed: 11.09.2023).
Didenko E. (2017). Model of enterprise competitiveness management. Efficient economy, 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5590 (Accessed: 11.09.2023).
Gonchar V. (2015). Marketing management of the competitiveness of agricultural engineering enterprises. Theoretical and practical aspects of economics and intellectual property, 2. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/72008721.pdf (Accessed: 11.09.2023).
Petrovska I., Nosov A. (2015). Supporting the competitiveness of the enterprise based on the development and selection of competitive strategies in the conditions of a systemic crisis of the economy. Modern problems of economy and entrepreneurship, 16. URL: http://sb-keip.kpi.ua/article/view/37997 (Accessed: 11.09.2023).
Khrapkina V. (2020). Management of the competitiveness of enterprises. Black Sea Economic Studies, 51. URL: https://doi.org/10.32843/bses.51-39 (Accessed: 12.09.2023).
Berezina L., Varaksina O., Oliynyk A., Rak A. (2021). Theoretical and methodological foundations of enterprise competitiveness management. Agroworld, 21-22. URL: 10.32702/2306-6792.2021.21-22.35 (Accessed: 12.09.2023).
Koshova L., Merefa A. (2012). Development of competitiveness of agricultural enterprises when entering the external eco-market. Collection of scientific works of TSU (economic sciences), 2 (18). URL: https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2768 (Accessed: 12.09.2023).
Khrapkina V. (2020). Management of the competitiveness of enterprises. Black Sea Economic Studies, 50. URL: http://bses.in.ua/journals/2020/51_2020/41.pdf (Accessed: 12.09.2023).
Bydyk A. (2023). Increasing the competitiveness of production in the agricultural sector. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/4640/1/disertacia%20%D0%91%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D0%BA% 20%D0%90.pdf (Accessed: 12.09.2023).
Ryabik G., Yavorska O. (2019). The strategy of managing the competitiveness of the enterprise. Investments: practice and experience, 24. URL: 10.32702/2306-6814.2019.24.61 (Accessed: 12.09.2023).