ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ НАСІННЯ ГАРБУЗІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Досліджено теоретичні засади маркетингу на ринку насіння гарбуза та гарбузової олії. Визначено основні напрями розвитку господарств, які спеціалізовані на виробництві насіння гарбузів, відносно вдосконалення їх маркетингової діяльності, спрямованої на підвищення ефективності функціонування. Розкрито динаміку вирощування гарбузів столових в Україні та виробництва насіння гарбузів. Зроблено порівняльну характеристику витрат на виробництво звичайного та голонасінного гарбуза. Встановлено, що основні етапи розбудови системи маркетингу на ринку насіння гарбуза та продуктів його переробки мають базуватися на застосуванні сучасних інформаційних технологій та комунікаційних мереж.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Boiko, L. (2020). Modern tendencies in the development of vegetable industry under conditions of Ukraine's euro-integration. Agrosvit, 6, 69–76. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.6.69.
Boiko, L. (2020). Priorities of entrepreneurial development with the creation of innovative products. Agrosvit, 15, 41–47.
Boiko, V. and Boiko, L. (2020). Forecasting and ways of efficient development of the vegetable production industry in the southern region. Financial space, 4(40), 53–61. https://doi.org/10.18371/fp.4(40).2020.221681
Semen, D.T. (2013). Pumpkin for seeds is a profitable crop. Visnyk ahrarnoi nauky Prychornomoria, 1, 178–183.
Semen, O. (2014). Ecological and economic efficiency of muscat pumpkin production under conditions of the South of Ukraine. Visnyk Zhytomyrskoho natsionalnoho ahroekolohichnoho universytetu, 2(1), 253–258. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2014_2(1)37 (Accessed: 12.08.2023).
Knysh, V. (2018). Naked-seeded pumpkin. Plantator, 2, 112–114.
Delikates (2021). Health benefits of pumpkin. available at: https://delikates.ua/statti/harbuz-koryst.
Grow How (2018). Business in pumpkin seeds: calculating investments. URL: https://www.growhow.in.ua/biznes-na-garbuzovomu-nasinni-rozrahovuyemo-investytsiyi/ (Accessed: 12.08.2023).
Agravery (2018). Private niche: oilseed pumpkin – all the best is inside. URL: https://agravery.com/uk/posts/show/cvoa-nisa-olijnij-garbuz-vse-krase-vseredini (Accessed: 12.08.2023).
UAFES (2020). The EU countries are the main export market for Ukrainian pumpkin – Kateryna Zvierieva. URL: https:// ukrainefood.org/2020/11/osnovnym-eksportnym-rynkom-dlia-ukrainskoho-harbuza- zalyshaiutsia-krainy-ies-kateryna-zvierieva/ (Accessed: 12.08.2023).
Bachynska, Ya. (2018). Formuvannia spozhyvnykh vlastyvostei tsukrovoho pechyva za rakhunok vykorystanniam shrotu z nasinnia harbuza [Formation of the living powers of the sukrovy oven for the rahunok to the vikoristannym meal from the fresh watermelon]. Traektoriâ Nauki = Path of Science, 4, 6, 1001–1008.
Mykolenko, S. Iu. & Hez, Ya. V. (2016). Doslidzhennia khlibopekarskykh vlastyvostei speltovoho ta harbuzovoho boroshna pry vykorystanni plazmokhimichno aktyvovanoi vody [Research on bakery powers of spelt and harmelon boar with vicarious plasma-chemically activated water]. Prodovolchi resursy [Food resources], 7, 170–177.
Loyer, J. (2016). The social lives of superfoods: Doct. diss. 198 р.
State Statistics Service of Ukraine (2020). Official site. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (Accessed: 12.08.2023).
Supikhanov, B. (2014). The market niche crops. URL: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/2771 (Accessed: 12.08.2023).
Zakharchuk, O.V. (2015). Ekonomika nasinnytstva [Seed production economy]. Kyiv: NTs “IAE”, 272 p. (in Ukr.).
State Statistics Service of Ukraine (2021), URL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/ kat_u/2020/zb/04/zb_rosl_2019.pdf (Accessed: 12.08.2023).
Lymar A.O. (2007). Bashtannytstvo Ukrainy [Melon growing in Ukraine]. Mykolaiv: Mykolaivskyi derzhavnyi ahrarnyi universyte, 232 p. [in Ukr].
Shablia, O.S. (2004). Economic Efficiency of Melons and Gourds Processing. Ekonomika APK, 4, 89–93.
Mohylna O. M. and others (2020). Innovative business project for the production of cucumber, zucchini, squash, and pumpkin under organic production conditions. Kyiv : IOB NAAS, 20 p.
Khareba V.V., Kokoiko V.V. (2016). Economic evaluation of the elements of the technology of growing muscat varieties in the Forest Steppe of Ukraine. Bulletin of Agrarian Science, 10, 61–64.
Money from pumpkin: how to create a seed business. URL: http://agronews.ua/node/85423 (Accessed: 12.08.2023).
Profitable business: cultivation of oil pumpkin pays for itself in year. URL. https://uprom.info/news/agro/vigidniy-biznes-viroshhuvannya-oliynogo-garbuza-okupovuyetsya-za-rik/ (Accessed: 12.08.2023).