The experience of Turkey in creation and promotion of the tourism brand of country
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Introduction. The international tourist industry is becoming an increasingly competitive. A wider range of destinations become more easily accessible to customers. In such circumstances, special attention is paid to research and application of new tools to promote the national tourist product.
The rapid development of tourism sphere was demonstrated by Turkey. This country has created its own recognizable brand as the most powerful marketing weapon.
Purpose. The primary concern of this research is to examine the features of the Turkish experience in the formation of the country's positive image, successful nation branding and promotion.
Results. It has been found that state support has a leading role in promoting the country on the international tourist market. Specially created authorities are responsible for the marketing and advertising, development of strategic plans for the tourist regions, and their branding. Financial support is also important.
The author demonstrates ways of popularization of Turkish tourism product worldwide. The structure of the target market, cultural differences, consumer needs are taken into account. There is a modular campaign that reaches different types of expectations under the same concept. They prefer promoting of colorful country in a simple way, clear to everyone. A new campaign concept, addressed the sustainable brand management, need of country to carry towards the long term aims. With the concept the idea was to use a strategic plan constantly and consistently in order to associate Turkey with a positive concept in the peoples’ minds. The importance of digital marketing has been also demonstrated.
Conclusion. A key role in promotion of the territory must belong to the authority. The brand of the country should be a reflection of the uniqueness of its history, culture, and recreation potential. Complex of marketing tools must be used for its promotion throughout the world.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
References
1. The official site of the Ministry of Culture and Tourism of Turkey (1982). «Law for the encouragement of tourism». Retrieved from http://www.kulturturizm.gov.tr/EN,113295/law-for-the-encouragement-of-tourism.html (accessed 10 February 2016)
2. Liev, A.S. (2012). Osnovnyie napravleniya gosudarstvennoy politiki Turetskoy Respubliki v sfere turizma. Jekonomika Kryma №3 (40). Retrieved from http://science.crimea.edu/zapiski/djvu_econom/2012/econ_3_2012/004_liev.pdf (accessed 15 February 2016)
3. The official site of the Minister of Foreign Affairs of Turkey (2011). Promotion Fund of the Prime Ministry. Retrieved from http://www.mfa.gov.tr/submitting-project-proposals-to-the-promotion-fund-of-the-turkish-prime-ministry.en.mfa (accessed 15 February 2016)
4. OECDiLibrary (2014). Tourism Trends and Policies 2014. Turkey. Retrieved from http://www.keepeek.com/Digital-Asset-Management/oecd/industry-and-services/oecd-tourism-trends-and-policies-2014/turkey_tour-2014-39-en#page6 (accessed 19 February 2016)
5. Тоlochko, A. (2011). National specifics of international tourism organization and regulation. Doslidzhennya mizhnarodnoyi ekonomiky, 4, 89-100. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdme_2011_4_10 (accessed 19 February 2016)
6. Aslı, G. A. (2014). Turkish tourism. Promotion Turkey Retrieved from http://www.aia.gr/media/presentations/14thAirlineMarketingWorkshop/Track07/7aPresentationTurkey.pdf (accessed 19 February 2016)
7. Daily News (2011). Turkey spending $96.8 million on tourism promotion abroad Retrieved from http://www.hurriyetdailynews.com/default.aspx?pageid=438&n=turkey-spending-96.8-million-on-tourism-promotion-abroad-2011-06-15 (accessed 19 February 2016)
8. GoTurkey. The official tourism portal of Turkey. Retrieved from https://goturkey.com/ (accessed 19 February 2016)
9. Chelik, Omer (2015). Information report of the Ministry of Culture and Tourism of Turkey. Retrieved from http://www.tanitma.gov.tr/Eklenti/35617,2015campaigninformationreport.pdf?0 (accessed 19 February 2016)
10. Gulf News (2015). Turkish Airlines and the Turkish Tourist Board Partner on New Travel Campaign Featuring Top Social Stars. Retrieved from http://www.gulfnews247.com/2015/11/23/turkish-airlines-and-the-turkish-tourist-board-partner-on-new-travel-campaign-featuring-top-social-stars/ (accessed 19 February 2016)
11. The Skift (2015). Announcing: The Winners of Skifties 2015 Social Media Awards for Travel Brands. Retrieved from http://skift.com/2015/09/01/announcing-the-winners-of-skifties-2015-social-media-awards-for-travel-brands/ (accessed 19 February 2016)