КОНТЕНТ-АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА МЕТОДАМИ МАШИННОГО НАВЧАННЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ренат АХМЕДОВ
Віталій БЕЗКОРОВАЙНИЙ
Василь ДЕРБЕНЦЕВ

Анотація

Робота присвячена проблемам проведення контент-аналізу електронних соціальних медіа. Проаналізовано особливості соціальних медіа та їх відмінності від традиційних засобів масової інформації. Визначено основні завдання, що дозволяє вирішувати застосування контент-аналізу соціальних медіа для бізнесу. Обґрунтовано використання технології машинного та глибокого навчання для створення систем контент-аналізу. Запропоновано застосування технології Transfer Learning для перенесення знань із переднавчанених мовних моделей на інший домен або іншу мову, зокрема, українську з інших слов’янських мов.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
Статті

Посилання

Yahoo Finance. URL: https://finance.yahoo.com (дата звернення 15.09.2022).

Krippendorff K. Content Analysis: An introduction to its methodology. London: Sage, 1980.

Костенко Н., Іванов В. Досвід контент-аналізу: Моделі та практики. Київ: Центр вільної преси, 2003. 200 с.

Таршис А. Е. Контент-анализ: Принципы методологии. (Построение теоретической базы. Онтология, аналитика и феноменология текста. Программа исследования). м.: Книжный дом ЛИБРОКОМ, 2014. 182 с.

Іванов В.Ф., Костенко Н.В. Контент-аналіз. Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/Контент-аналіз (дата звернення: 15.09.2022).

Берко А. Ю. Системи електронної контент-комерції: монографія / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, В. В. Пасічник. Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2009. 612 с.

Войтович О. П., Буда А. Г., Головенько В. О. Дослідження методів аналізу соціальних мереж як середовища інформаційних війн. URL: https://epsi.vntu.edu.ua/uploads/2017/76-86ycc0hnc6o8o3xgkr97hrynqd5m0obr.pdf (дата звернення 15.09.2022).

Кісь Я. П., Висоцька В. А., Чирун Л. Б. Застосування контент-аналізу для опрацювання текстових масивів даних. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Інформаційні системи та мережі. 2015. Вип. 814. С. 282-292.

Фольтович В., Коробчинський М., Чирун Л., Висоцька В. Метод контент-аналізу текстової інформації Інтернет-газети. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Комп’ютерні науки та інформаційні технології. 2017. Вип. 864. С. 7-19.

Ахмедов Р.Р., Безкоровайний В.С., Данильченко Т.В. Методологія аналізу контенту електронних засобів масової інформації. Економічний простір. 2021. Вип.176. С. 141-145. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/176-25

Digital 2022 Global Overview Report. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2022-global-overview-report (дата звернення 15.09.2022).

Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/ (дата звернення 15.09.2022).

Hobson, L., Cole, H., Hannes, H. Natural Language Processing in Action Understanding, analyzing, and generating text with Python. Manning Publications (P), 2019.

Kamath, U., Liu, J.,·Whitaker, J. Deep Learning for NLP and Speech Recognition. Springer Nature Switzerland AG, 2019. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-14596-5.

Predictive Analytics. Today. URL: https://www.predictiveanalyticstoday.com/top-qualitative-data-analysis-software/ (дата звернення 15.11.2022).

Intellspot. URL: https://www.intellspot.com/content-analysis-software/ (дата звернення 15.11.2022).

Bizzzdev. URL: https://bizzzdev.com/top-10-content-analysis-tools-in-2022/ (дата звернення 15.11.2022).

Devlin, J., Chang, M., Lee, K., and Toutanova, K. BERT: pre-training of deep bidirectional transformers for language understanding. In NAACL-HLT, P. 4171-4186, 2019.

Brown T. et al. Language models are few-shot learners. arXiv:2005.14165. 2020.

Vaswani, A., Shazeer, N. et al. Attention is all you need. In Proc. of the 1st Conference on Neural Information Processing Systems (NIPS 2017), 2017, pp. 6000-6010.