СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТА РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті досліджено теоретичні та методичні засади функціонування ринку туристичних послуг на національному та регіональному рівнях, здійснено аналіз його динаміки та структури в Україні та регіонах, виявлено основні тенденції розвитку туристичної галузі, а також розроблено заходи, які сприятимуть підвищенню якості туризму, ефективному використанню туристичного потенціалу для удосконалення вітчизняного ринку туристичних послуг.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Gorina G. (2016). Characteristics of the infrastructure component of the study of the environment for the formation of a strategy for the development of the tourism market. Bulletin of the Donetsk National University of Economics and Trade named after Mykhailo Tugan-Baranovsky. Ser.: Economic Sciences, 2 (63), 121-127.
Gumenyuk V.V.(2008). Factors of seasonality in the management of financial support of tourism enterprises. Finance of Ukraine, 8, 74–81.
State Statistics Service of Ukraine. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (access date 03.09.2023)
Dyadechko L. P. (2007). Economics of tourism business. K.: Center for Educational Literature.
Yevtushenko O. V. (2014). Application of the marketing complex in the field of tourism. Bulletin of the Kharkiv National University named after V. N. Karazin, No. 1144, 166–170.
Zabaldina Yu.B. (2005). Typology of regional tourist services markets in Ukraine. Formation of market relations in Ukraine, 4 (47), 125–130.
Travel & Tourism Competitiveness Report URL: www.weforum. org. (access date 03.09.2023)
Zayachkovska G. A. (2010). Evolution of tourism marketing theory. History of the national economy and economic thought of Ukraine, Issue 43, 193–201.
Zayachkovska G. A. (2013). Modern concept of marketing international tourist services: an interdisciplinary approach. European vector of economic development, 2(15), 106–113.
Kuleshova N. V. (2012). Analysis of the current state of development of the tourism industry in Ukraine. Economy and Region, 1, 177–183.
Pravik Yu. M. (2008). Tourism Marketing: a textbook. Kyiv: Publishing House "Knowledge"
Stoyka S. (2015). Problems and prospects for the development of the tourism business of Ukraine in conditions of economic instability. Investments: practice and experience, Issue 21, 86–91.
Tkachenko T. I. (2006). Sustainable development of tourism: theory, methodology, business realities. Kyiv: Publishing House "Kyiv. nat. torgov.ekon.unt."
Khmelevsky O. V., Koshivska M. V. (2018). Tourism development in the context of European integration of Ukraine. Priazovsky economic bulletin, 2 (07), 15–21.
Shvedun V., Melnichenko O. (2017). Peculiarities of the development of the tourism industry in Ukraine. Kharkiv: Publishing house "NUTZU".
Patel S.S., Erickson T.B. (2022). The new humanitarian crisis in Ukraine: coping with the public health impact of hybrid warfare, mass migration, and mental health trauma. Disaster Med. Public Health Prep. 2022:1–5.
Lukianenko D., Poruchnik A., Stoliarchuk Y., Lutak O.(2019). Globalization of the tourism industry: scales, levels and institutional formats. Problems and Perspectives in Management, 17(2):563-574