Сassification of multimedia publishing house as new forms of doing business in conditions of information economy
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
In this research, the analysis of information activities of a significant amount of multimedia publishing houses was carried out. Based on this analysis, signs of group of all set of multimedia publishing houses were identified, such as the relative independence of the business, the complexity and breadth of the range of multimedia products and services produced by multimedia publishers. Grouping of multimedia publishing houses on the values of these attributes allows identifying the characteristics of information activity and doing business by representatives of each of the groups. The given practical examples of the multimedia publishing houses entering into the selected groups allowed allocating strengths and weaknesses of such forms of business.
The classification presented in article orders all set of multimedia publishing houses on characteristic signs and is the basis for the development of adapted to the specifics of each type of mechanism of management and organizational support.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Пушкарь А. И. Управление информационной деятельностью предприятия в экономике знаний [Текст] : монография / А.И. Пушкарь, С.А. Назарова, К.С. Сибилев. – Х.: ХНЭУ, 2012. – 560 с.
Лафранс Ж.-П. Мультимедиа: продукты и рынок [Електронный ресурс] // Всемирный доклад ЮНЕСКО о коммуникации и информации. – Режим доступа: http://viperson.ru/articles/multimedia-produkty-i-rynok.
Мультимедийные ресурсы и издательские стратегии [Електронный ресурс] // Университетская книга. №9, 2012. с. 82-85. – Режим доступа: http://www.unkniga.ru/innovation/print/698-2012-11-13-05-24- 10.html.
Новые технологии против кризиса [Електронный ресурс] // Бизнес-форум «Новые технологии в издательском, книготорговом и библиотечном деле» – Режим доступа: http://www.unkniga.ru/bookrinok/knigniy-rinok/4301-novye-tehnologii-protiv-krizisa.html.
Манюшис А. Виртуальное предприятие как эффективная форма организации внешнеэкономической деятельности компании [Электронный ресурс] / А. Манюшис, В. Смольянинов, В. Тарасов. – Режим доступа: http://www.ptpu.ru/issues.
Мировой издательский бизнес уходит [Електронный ресурс] // Университетская книга №8, 2015. – Режим доступа: http://www.unkniga.ru/bookrinok/zarubez/4884-mirovoy-izdatellskiy-biznes-uhodit-v-tsifrovoy-okean.html.
Мультимедиа-презентации [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.avim.ru/multim_present/.
Мультимедийное издательство ARTINFO [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.artinfo.ru/ru/about/default.asp
Мультимедийное издательсто Nika Game [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.nikagame.com.
Мультимедийные презентации. USB Flash drive для компании «SAP» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://ksan.ru/works/sap/.
О Компании FORCE Technology Rusland [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.forcetechnology.ru.
«Киберсреда» Amazon [Электронный ресурс] //Бизнес. Электронная коммерция 21 июля 2015. – Режим доступа: http://www.therunet.com/articles/4553-kibersreda-amazon.
Компания «Кордис & Медиа» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.cordismedia.ru/about.
Sun K. In and Around Language: What's Up with "Startup"? [Electronic resource] // THE HARVARD CRIMSON. – Mode of access:WWW.URL: http://www.thecrimson.com/article/2011/11/17/startup-language-idea/.
Кирилл Бигай. Так что же такое стартап? [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://ain.ua/2014/09/30/542461.
Visual Science [Electronic resource]. – Mode of access: WWW.URL: http://www.visual-science.com/ru/company/.
Безрукова Т. Л., Степанова Ю. Н., Шанин И. И., Дуракова Ю. В. Современное состояние и развитие стартапов [Электронный ресурс] // Успехи современного естествознания. 2015. - №1. - С. 95-97.
Джефф Хау. Краудсорсинг. Коллективный разум как инструмент развития бизнеса [Текст] / Джефф Хау — М.: «Альпина Паблишер», 2012. — 288 с.
Кашапов, Радиф. Сеть в помощь! Что такое краудфандинг и каковы его перспективы в России [Электронный ресурс] // Частный корреспондент. – Режим доступа: http://www.chaskor.ru/article/set_v_pomoshch_22881.
Николай Двас. Подайте на процветание! [Электронный ресурс] // Коммерсантъ-Деньги, № 26 (681). – Режим доступа: http://www.kommersant.ru/doc/908882.
Мищенко Т. Обзор умных часов Pebble. [Электронный ресурс] // ITCUA. – Режим доступа: http://itc.ua/articles/obzor-umnyih-chasov-pebble-steel/.
Boomstarter [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://boomstarter.ru.
Авшалумова Р. Как краудфандинг работает в России [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.vedomosti.ru/newspaper/articles/2014/04/11/skinutsya-na-startap.
Касьяненко А. Ridero – альтернативная издательская модель [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.unkniga.ru/innovation/tehnology/2806-ridero-alternativnaya-izdatelskaya-model.html.