CORPORATE UNIVERSITY AS A BASIS FOR THE FORMATION OF HIGHLY QUALIFIED HUMAN RESOURCES FOR STRATEGIC MANAGEMENT OF FINANCIAL AND ECONOMIC SECURITY OF BUSINESS ENTITIES
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
In a transformational economy, increasing instability of the external environment, increasing threats and risks, the effective development of domestic business structures depends to a large extent on the level of knowledge and skills required by their staff. Higher education and the creation of a national network of specialist training and retraining facilities in line with market needs should be a key sector of ensuring national competitiveness and financial and economic security of domestic enterprises in the creative economy. For a number of reasons, domestic higher education institutions annually have a shortage of entrants, and the business is in dire need of highly qualified specialists, whose level and quality of training meet the current needs of production. The priority direction for solving this problem is the creation of corporate universities, which are a field of transfer, development, processing of new knowledge and social experience in the field of "higher education institution ‒ business". Various models (forms) of corporate universities fulfill the main mission: training and retraining of personnel for modern business, ensuring their financial and economic security, in particular.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Natroshvili, S.H. (2015). Strategic Management of Higher Education: Theory, Methodology, Practice. K.: KNUTD, 320 (in Ukr).
Zachosova, N.V. (2011). Personnel management in the economic and financial security of a commercial bank. Suchasna ekonomika (Modern Economics), 5, 14–25 (in Ukr).
Zachosova, N., Bilyk, V., Kutsenko, D. (2019). The Quality of Financial Education as the Basis of Proper Human Resources for Economic Security. Strategic Management, 18/6.
Zanora, V.O. (2016). Management of the personnel potential of the enterprise: practical aspects of employee selection. Intehrovani biznes-struktury: modeli, protsesy, tekhnolohiyi (Integrated Business Structures: Models, Processes, Technologies), 11, 110–112 (in Ukr).
Zachosova, N., Babina, N., Zanora, V. Research and methodological framework for managing the economic security of financial intermediaries in Ukraine. Banks and Bank Systems, 13 (4), 119–130.
Hryshchenko, I.M. (2012) Economic Conditions for Quality Assurance in Higher Education. K: Pedahohichna dumka, 2012. 364 (in Ukr).
Natroshvili, S.H. (2012). Effective integration of business, science and education as a condition for increasing the value of companies in the post-industrial economy. Problemy nauky (Problems of Science), 1, 2–8 (in Ukr).
Kharchyshyna, O. (2011). Corporate Training Center: Functions and Role in Forming Organizational Culture. Retrieved from: http://conftiapv.at.ua/publ/konferenciji_2011/section_5/ (in Ukr).
(2019) Problems of integration of education, science and business in the conditions of globalization. Kyyiv : KNUTD, 158.
Heyts, V. M. (2006). Ukraine in the dimension of the knowledge economy. K.: Osnova, 592 (in Ukr).
Stepko, M.F. (2014). Some Problems and Ways of Modernization of the Higher and Postgraduate Education System of Ukraine in Modern Socio-Economic Conditions. Vyshcha osvita (Higher Education), 1, 156-160 (in Ukr).
Corporate university - the modern trend of business education. Retrieved from: http://clickad.com.ua/korporatyvnyj-universytet-suchasna-tendenciya-biznes-osvity.php. (in Ukr).
Corporate University for Bayer - a new form of MII-Kyiv collaboration and pharmaceutical business. Retrieved from: http://www.mim.kiev.ua/press/news/2008/1421/ (in Ukr).
Corporate University. ALG Systems Ukraine. Retrieved from: http://cis.algsystems.com/node /278?language=uk (in Ukr).
Corporate University was created for the professional development of employees at Baltic. Retrieved from: http://www.pivnoe-delo.info/2010/11/17/rossiya-dlya-professionalnogo-razvitiya -sotrudnikov-na-baltike-sozdan-korporativnyj-universitet/ (in Russ).
Future of tourism. Retrieved from: http://fgritb.knukim.edu.ua/home/novyny/99-novyny-turyzm/376-majbutneturizmu.html (in Ukr).
Mеloun, S. A. (2008). Corporate Training Center. Creation and management. Mynsk: Hrevtsov Pablysher, 208 (in Russ).
Natroshvili, S.H. (2013). Organizational and economic conditions for the development and implementation of innovative educational technologies in higher education. Ekonomichnyy visnyk universytetu (University Economic Bulletin), 20/2, 82-88 (in Ukr).
Hryshchenko, I.M., Zakharin, S.V., Tarasenko, I.O. (2010). Economic aspects of higher education development in Ukraine. Kh.: KHNU, 478 (in Ukr)