ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНО-ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА РОЗВИТОК АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті досліджено вплив трансформаційних змін в економіці на управління маркетинговою
діяльністю підприємствами АПК України. З цією метою досліджено динаміку частки АПК у ВВП та
розраховано прогнозні значення приведених динамік на майбутні періоди. Визначено обсяги реалізованої
продукції сільського господарства для базових продуктів АПК, зокрема кукурудзи та пшениці.
Досліджено динаміку зміни цін на світовому товарному ринку з розрахованими прогнозними значеннями
на майбутні періоди. На основі цього зроблено висновки про необхідність включення результатів
досліджень світових цінових тенденцій в маркетингові плани діяльності аграрних підприємств.
Наведений алгоритм дослідження та його результати можуть бути використанні для розробки
стратегічних планів управління вітчизняними аграрними підприємствами.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Yakubovska N. V. (2011). Development of agromarketing as a basic concept of market activity of
agricultural enterprises. Bulletin of Khmelnytsky National University, 3, 180 – 183.
Pustuev A. L., Akhtarianova A. H. (2012). Marketing activity of agricultural enterprises: the problem of
improving Yekaterinburg. LLC «IRA UTK». 169.
Ostrovskyi P. I. (2006). Agricultural marketing. Tutorial. Center for Educational Literature. 224.
Neikova L. I., Krutsenko I. V. (2013). Sales management of agricultural enterprises - subjects of foreign
economic activity. Efficient economy. 11, URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2483. (Accessed:
09.2021).
Yerankin O. O. Transformation of marketing of agro-industrial formations in the conditions of
globalization. URL: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/35816/Yerankin_10.pdf?sequence=
&isAllowed=y. (Accessed: 26.09.2021).
State Statistics Service of Ukraine: official site (2021). Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua
(Accessed: 25.09.2021).
Financial information provider. Yahoo finance: website. URL: https://finance.yahoo.com/. (Accessed:
09.2021).