МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ АДАПТАЦІЇ АГРОВИРОБНИКІВ ДО МІНЛИВОСТІ РИНКУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія МАКАРЕНКО
Вікторія МАКАРОВА

Анотація

Статтю присвячено моделюванню оптимальних цінових стратегій в контексті адаптації підприємств аграрної сфери до мінливості ринку. Наукова новизна дослідження полягає в розробці концептуальної моделі вибору оптимальної цінової стратегії підприємствами агробізнесу, що передбачає проведення стратегічного аналізу ринку на основі сегментної інформації. Практична значимість дослідження визначається здатністю використання стратегій ціноутворення у практиці агровиробників та сприяння їх реалізації в умовах мінливості ринку.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
Статті

Посилання

Andrus, O.I. (2017). Problems of forming an effective pricing strategy of the enterprise. Suchasni problemy ekonomiky i pidpryyemnytstvo, 20, 172-180.

Shkvirya, N.А. (2014). Features of pricing in the market of agricultural products. Zbirnyk naukovykh prats Tavriyskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu (ekonomichni nauky), 1(25), 272-275.

Marcin, V.S. (2013). Features of formation of the price strategy of the enterprise and an estimation of stages of its monitoring. Sotsialno-ekonomichni problemy suchasnoho periodu Ukrayiny, 1(99), 432-442.

Sagaidak, M.P. (2014). Methodical approaches to the formation and evaluation of the effectiveness of the pricing policy of the enterprise in new markets. Ekonomika ta derzhava, 12, 24-28.

Melnikov, S.V. (2014). Modeling of monopoly pricing strategies in conditions of asymmetric price influence. Rozvytok metodiv upravlinnya ta hospodaryuvannya na transporti. 3(48), 106-114.

Dovzhik, O.O. (2017). Analysis of the peculiarities of pricing in Ukraine and the equivalence of intersectoral trade. Hlobalni ta natsionalʹni problemy ekonomiky, 15, 61-66.

Obozna, V.V. (2017). Pricing policy in the sales management system at the enterprise. Ekonomichnyy visnyk Zaporizkoyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi, 1-2(07), 7-12.

Murphy, L. The Only 3 Acceptable Pricing Page Discount Tactics. Retrieved from: https://sixteenventures.com/pricing-pagediscount (Accessed: 18.03.2022).

Radchenko, O.P. & Surmai, O.O. (2019). Improving pricing mechanisms for products of agricultural enterprises. Rynkova ekonomika: suchasna teoriya i praktyka upravlinnya, 18, 1, 69-80.

Levkina, R.V., Levkin, A.V. & Kotko, Y.Y. (2016). Features of pricing for organic agricultural products. Visnyk KHNTUSH, 171, 26-34.

Filatova, A.V. (2020). Features of pricing in the market of corn seed. Ekonomika ta derzhava, 12, 134-138.

Kopytets, N.G., Pashko, S.O. & Voloshin, V.M. (2020). Current trends in meat prices. Ekonomika ta upravlinnya APK, 2. Retrieved from: http://econommeneg.btsau.edu.ua/uk/content/suchasni-tendenciyi-formuvannya-cin-na-rynku-myasa (Accessed: 21.03.2022).

Kyryliuk, I.M. & Trokhimenko, A.S. (2021). Features of pricing for agricultural products. Ekonomika ta suspilstvo, 26, 28-33.

Chichulina, K.V. & Kladchenko, Y.O. (2018). Modern pricing strategies based on psychology. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky, 23, 352-355.

Osadcha, G.G. & Vlasenko, I.M. Pricing of food industry products. Oblik i finansy APK: osvitniy portal. Retrieved from: http://magazine.faaf.org.ua/cinoutvorennya-na-produkciyu-harchovoi-promislovosti.htm (Accessed: 26.03.2022).

Vasilchenko, O.O. & Baeva, O.I. (2015). Features of application of pricing methods for products of agro-industrial enterprises of Ukraine. Zbirnyk naukovykh prats Tavriyskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 2, 1, 86-93.