МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ АДАПТАЦІЇ АГРОВИРОБНИКІВ ДО МІНЛИВОСТІ РИНКУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Статтю присвячено моделюванню оптимальних цінових стратегій в контексті адаптації підприємств аграрної сфери до мінливості ринку. Наукова новизна дослідження полягає в розробці концептуальної моделі вибору оптимальної цінової стратегії підприємствами агробізнесу, що передбачає проведення стратегічного аналізу ринку на основі сегментної інформації. Практична значимість дослідження визначається здатністю використання стратегій ціноутворення у практиці агровиробників та сприяння їх реалізації в умовах мінливості ринку.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Andrus, O.I. (2017). Problems of forming an effective pricing strategy of the enterprise. Suchasni problemy ekonomiky i pidpryyemnytstvo, 20, 172-180.
Shkvirya, N.А. (2014). Features of pricing in the market of agricultural products. Zbirnyk naukovykh prats Tavriyskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu (ekonomichni nauky), 1(25), 272-275.
Marcin, V.S. (2013). Features of formation of the price strategy of the enterprise and an estimation of stages of its monitoring. Sotsialno-ekonomichni problemy suchasnoho periodu Ukrayiny, 1(99), 432-442.
Sagaidak, M.P. (2014). Methodical approaches to the formation and evaluation of the effectiveness of the pricing policy of the enterprise in new markets. Ekonomika ta derzhava, 12, 24-28.
Melnikov, S.V. (2014). Modeling of monopoly pricing strategies in conditions of asymmetric price influence. Rozvytok metodiv upravlinnya ta hospodaryuvannya na transporti. 3(48), 106-114.
Dovzhik, O.O. (2017). Analysis of the peculiarities of pricing in Ukraine and the equivalence of intersectoral trade. Hlobalni ta natsionalʹni problemy ekonomiky, 15, 61-66.
Obozna, V.V. (2017). Pricing policy in the sales management system at the enterprise. Ekonomichnyy visnyk Zaporizkoyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi, 1-2(07), 7-12.
Murphy, L. The Only 3 Acceptable Pricing Page Discount Tactics. Retrieved from: https://sixteenventures.com/pricing-pagediscount (Accessed: 18.03.2022).
Radchenko, O.P. & Surmai, O.O. (2019). Improving pricing mechanisms for products of agricultural enterprises. Rynkova ekonomika: suchasna teoriya i praktyka upravlinnya, 18, 1, 69-80.
Levkina, R.V., Levkin, A.V. & Kotko, Y.Y. (2016). Features of pricing for organic agricultural products. Visnyk KHNTUSH, 171, 26-34.
Filatova, A.V. (2020). Features of pricing in the market of corn seed. Ekonomika ta derzhava, 12, 134-138.
Kopytets, N.G., Pashko, S.O. & Voloshin, V.M. (2020). Current trends in meat prices. Ekonomika ta upravlinnya APK, 2. Retrieved from: http://econommeneg.btsau.edu.ua/uk/content/suchasni-tendenciyi-formuvannya-cin-na-rynku-myasa (Accessed: 21.03.2022).
Kyryliuk, I.M. & Trokhimenko, A.S. (2021). Features of pricing for agricultural products. Ekonomika ta suspilstvo, 26, 28-33.
Chichulina, K.V. & Kladchenko, Y.O. (2018). Modern pricing strategies based on psychology. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky, 23, 352-355.
Osadcha, G.G. & Vlasenko, I.M. Pricing of food industry products. Oblik i finansy APK: osvitniy portal. Retrieved from: http://magazine.faaf.org.ua/cinoutvorennya-na-produkciyu-harchovoi-promislovosti.htm (Accessed: 26.03.2022).
Vasilchenko, O.O. & Baeva, O.I. (2015). Features of application of pricing methods for products of agro-industrial enterprises of Ukraine. Zbirnyk naukovykh prats Tavriyskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 2, 1, 86-93.