РОЛЬ ІМІДЖУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Владислава БОНДАР

Анотація

У статті розкрито проблему високої конкуренції на ринку товарів та послуг, наголошено на важливості створення позитивного іміджу компанії для привертання клієнтів та завоювання ринкової частки. Розглядаються зовнішні та внутрішні фактори, емоційне забарвлення, стратегічне управління та використання новітніх технологій при формуванні іміджу компанії. Розкрито роль як позитивного, так і негативного іміджу на підприємстві.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
Статті

Посилання

Basha I., Remez Yu. (2021). Teoretychni ta praktychni zasady imidzhu pidpryiemstva v suchasnykh umovakh. Ekonomika ta suspilstvo, № 28.

Biblioteka BukLib.net (2023). Imidzh tovaru i yoho rol u zabezpechenni konkurentospromozhnosti. URL: https://buklib.net/books/37652/ (Accessed: 11.09.2023).

Elektronna biblioteka pidruchnykiv onlain (2023). Poniattia imidzhu ta yoho vykorystannia u zviazkakh iz hromadskistiu. zviazky z hromadskistiu. URL: https://posibniki.com.ua/post-tema-ponyattya-imidzhu-ta-iogo-vikoristannya-u-zvyazkah-iz (Accessed: 11.09.2023).

Stud (2023). Suchasni tekhnolohii formuvannia imidzhu terytorii. URL: https://stud.com.ua/136266/marketing/suchasni_tehnologiyi_formuvannya_imidzhu_teritoriy (Accessed: 11.09.2023).

Pidru4niki (2023). Formuvannia imidzhu informatsiinoho pidpryiemstva i yoho tovaru. URL: https://pidru4niki.com/73998/marketing/formuvannya_imidzhu_informatsiynogo_pidpriyemstva_tovaru (Accessed: 11.09.2023).

Medium (2023). Brand image excellence: strategies for businesses. URL: https://medium.com/theymakedesign/brand-image-a2e8fc77002d (Accessed: 11.09.2023).

Govorun I., Makarova V. (2019). Directions for formation of a positive image of enterprise. Market infrastructure, 37. URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct37-29 (Accessed: 11.09.2023).

Riabova T., Voiedylo N. (2020). The role of image in ensuring the market success of the enterprise. Efektyvna ekonomika, 12. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.12.107 (Accessed: 11.09.2023).

Rozhko V. I. (2023). The theoretical and practical aspects of the formation of the image of enterprise. The problems of economy, 2, 168–175. URL: https://doi.org/10.32983/2222-0712-2023-2-168-175 (Accessed: 11.09.2023).

Taran-Lala O., Zos-Kior M., Andrysenko M. (2020). The image of the enterprise as a factor influencing its competitiveness. Agrosvit, 7, 18. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2020.7.18 (Accessed: 11.09.2023).