МІЖНАРОДНІ ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПРЕМІЇ І КОНКУРСИ – МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ У СФЕРІ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті проведено дослідження міжнародних та національних премій і конкурсів в системі
управління якістю у сфері гостинності. Досліджено критерії оцінювання різних міжнародних премій на
основі порівняльного аналізу. Представлено українські національні ресторанна премія та премія
готельєрів. Доведено важливість конкурсів та премій як маркетингового інструменту в правлінні
якістю. Обґрунтовано важливість такого інструменту для формування іміджу готельних і ресторанних
закладів. Запропоновано використання соціальних мереж для просування іміджевої інформації щодо
номінантів та переможців різних конкурсів у сфері гостинності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Davydova O. Yu., Pisarevsky IM, Ladyzhenska RS Management of quality of products and services in
hotel and restaurant economy: textbook. Manual. Kharkiv: 2012. 414 p.
Grudtsyna, Yuliia (2019), “Quality awards as a method of state regulation of product quality”, Efektyvna
ekonomika, [Online], vol. 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7045 (Accessed 17 Dec 2021).
DOI: 10.32702/2307-2105-2019.5.39
George S., Weimerskirch A. Total Quality Management: Strategies and Technologies Used in Today's
Most Successful Companies. (TQM). SPb.: Victoria Plus, 2002. 253 р.
Malskaya MP, Pandyak IG, Zanko Yu. S. Organization of hotel services: Textbook. K.: Knowledge,
366 р.
Mironova M. Nacional'noe dostoyanie: putevodnye zvezdy Mishlen. Vokrug sveta. 2019. № 1. URL:
(Аccessed 5.10.2021) (in Rus)
Hid MICHELIN Frantsiia 2021: 638 zirkovykh restoraniv, 57 novachkiv, 33 «zeleni» zirky ta persha
vidznaka vehanskoho restoranu. URL: https://posteat.ua/obzory/gid-michelin-franciya-2021-638-zirkovixrestoraniv-57-novachkiv-33-zeleni-zirki-ta-persha-vidznaka-veganskogo-restoranu/ (Аccessed 16.12.2021)
Sil. Restoranna premiia: website. Retrieved from: https://saltawards.com/ (Аccessed 15.12.2021)
The International Hotel Awards: website. URL: https://ihotelawards.com (Аccessed 9.12.2021)
International Hospitality Awards: website. URL: https://hospitalityawards.international/ (Аccessed
12.2021)
TAOR Karpaty Resort & Spa: website. URL: https://taor.com.ua/ (Аccessed 18.12.2021)