ЦІЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ольга РЯБУХА

Анотація

У статті проведено аналіз основних цілей стратегічного управління підприємством в умовах конкуренції та невизначеності. Розглянуто п'ять взаємозалежних завдань щодо створення та реалізації стратегії підприємства. Проведено аналіз підходів до визначення ключових категорій стратегічного управління суб’єктами господарювання, таких як «стратегічне бачення» та «місія» підприємства. Визначено основні складові місії підприємства. Досліджено сукупність можливих цілей підприємства для визначення їх застосування підприємницькими структурами цукрової галузі. Конкретизовано та уточнено основні стратегічні та фінансові цілі діяльності підприємства.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
Статті

Посилання

Paderin I.D., Horyashchenko Y.G., Novak E.E. (2017). Strategic management of a small and medium-sized enterprise. Economic Herald of Donbass, 2 (48), 163-167.

Gerasimchuk V.G. (2000). Strategic management of the enterprise. Graphical modeling: training: manual. K.: KNEU, 360 p. (in Ukr).

Mishchenko A.P. (2004). Strategic management: education. manual K.: «Center for Educational Literature», 2004, 336 p. (in Ukr).

Klochko V.M., Trufanova L.O. (2019). Strategic management in modern conditions of competitive markets. Market infrastructure, 30, 159-165.

Thompson A.A., Strickland A.J. (1998). Strategic management. The art of strategy development and implementation: m.: Banks and Exchanges, Unity, 576 p.

Meskon M.H., Albert M., Khedoury F. (1995). Fundamentals of management: Trans. with English. m.: Delo LTD. 704 p.

Vissem H. (2000). Strategic management and entrepreneurship. Possibilities for future prosperity: Trans. with English. m.: Finpress, 271 p.

Makedon V.V., Valikov V.P. (2016). Development of a combined enterprise strategy on the basis of a balanced system of indicators: a monograph. K.: European vector of economic development. P. 88101.

Brovkova O. G., Hotsulyak O. S., Troyan A. I. (2018). Formation of the system of strategic management of the competitiveness of Ukrainian enterprises. Economy, finance, law, 10, 21–26.

Mozhevenko T. Yu., Berezhna V. I. (2018). Strategic management of activities of domestic enterprises. Actual problems of the economy, 2, 31–40.

Sayenko M. G. (2016). Strategy of the enterprise: textbook. K.: Economic Opinion, 390 p.

Shershnyova Z.E. (2018). Strategic Management. 2nd ed. K.: KNEU, 699 p.

Goncharenko A.S., Zachosova N.V., Koval O.V. (2020). Strategic aspects of ensuring the financial and economic security of insurance companies in the context of the development of a competitive market of insurance services. Bulletin of the Cherkasy National University named after Bohdan Khmelnytskyi. Economic sciences, 2, 160-168.