STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: CONCEPTUAL BASIS
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
The article substantiates the concept of strategic brand management, emphasizes on the direction of brand growth in the long-term prospects. The study discovers that this process involves planning, executing, controlling of marketing and branding strategies, applying for measures of building, measuring and evaluating of brand equity. The basic stages of the evolution of strategic brand management concepts have been formed, the functions and the basic principles of brand management have been discovered , the effective use of which provide the company with additional sales and profit maximization. Along with basic management functions such as planning, organization, leadership and control, brand management uses its own tools, including specific methods and principles, specific models, organizational forms of brand management. Emphasis is placed on the expediency of applying a set of specific methods implemented by specialists in the strategic, tactical, administrative and organizational management of company brands.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Fayvishenko, D. (2010). Methodological aspects of brand management from the stand point of value criteria. Materials of the 5th International Scientific and Practical Conference «Management Methodology and Practice around the turn of the 21st century: National, Sectoral and Regional Aspects» (Poltava, 13-14 May, 2010). Poltava: RVV PUET, 1, 170–173 (in Ukr.)
Anholt, S. (2007). Branding country: Brand Management, 1, 36–44; Anholt, S. (2007). Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions (Hardcover). New York: Palgrave Macmillan, 134.
Rudaia, Е. А. (2002). Brand management in internal management. Brand management. 3, 38–45 (in Russ.).
Оleksiuk, О. (2009). The «weightless wealth» of the market of mineral table waters of Ukraine. Marketiyng v Ukraini [Marketing in Ukraine], 2 (54), 17–23 (in Ukr.)
Prykhodchenko, Ya. V. (2009). Research paper «Brand management of trading enterprises in conditions of marketing orientation». Kyiv, 2009. 279 р.
Hulia, Yu. (2015). Theoretical and methodological principles of enterprise branding and brand management. Herald of Khmelnytskyi national university, 5 (1), 229–235 (in Ukr.)
Кеllеr, К. (2005). Strategic Brand management Building, Measuring and Managing Brand Equity. Moscow: Publishing house «Williams», 704 (in Russ.)
Rozhkov, I., Kismereshkin, V. (2004). From branding to brand building: Creation and promotion of branded goods. Increase of brand capital. Russian experience. Мoscow: Gеllа-print, 319 (in Russ.)
Domnin, V., Starov, S. (2017). The evolution of key brand management concepts. Vestnik of Saint Petersburg University, 16 (1), 5–32 (in Russ.)
VanAuken, B. (2005). Brend-pomoshch [Brand Aid]. Petersburg: Piter, 2005 (in Russ.)