СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ БРЕНДУ КОМПАНІЇ В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена ПЛАКСЮК
Оксана ЯКУШЕВА
Олександр СЕРДЮК

Анотація

Розкрито основні підходи щодо оцінювання бренду компанії у сучасних конкурентних умовах, доведено, що за умови тривалих зусиль та якісного продукту розширюється потенціал цінності бренду . Проаналізовано   ТОП десяти світових  брендів на основі методології BVM та  з’ясовано випадки структурних змін порівняно з минулим роком. Оцінюючи бренди за даною методологією, відмічено вплив сильного бренду на ключові аспекти зростання бізнесу – поточних та потенційних клієнтів, співробітників та інвесторів. Методологія BVM була спеціально розроблена для врахування всіх цих факторів та є стратегічним інструментом сучасного управління брендом. В досліджені  проаналізовано рейтинг брендів окремих галузевих секторів.  Запропоновано більш детальний погляд на роль брендингу в конкурентному світі з позиції  як одного з найважливіших факторів успіху бізнесу.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
Статті

Посилання

Ľudovít Nastišin. (2018). The most valuable global brands in light of the analysis according to the BVM methodology Journal of Global Science ISSN: 2453-756X (Online) Journal homepage: http://www.jogsc.com

Keller, K. L.: Brand Synthesis: The Multidimensionality of Brand Knowledge. In: Journal of Consumer Research, 2003, Vol. 29, No. 4., p. 595–600.

Baltas, G., Saridakis, C.: Measuring brand equity in the car market: a hedonic price analysis. In: Journal of the Operational Research Society, 2010, Vol. 61, No. 2, p. 284–293.

Kotler, Philip a Kevin Lane Keller. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.

Přibová, Marie. Strategic brand management. Praha: Ekopress,2000. ISBN 80-86119-27-0.

Chernatony, Leslie De. Brand: from vision to higher profits. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2007-1.

Kaputa, Catherine. Become a brand!: personal branding, or how smart people build a brand that will ensure their success. Prague: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-234-5.

Keller, Kevin Lane. Strategic brand management. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. ISBN 978-80-247-1481-3.

Rusko, M . , Balog, K. [Eds.] 2007. Environmental Management 2007 – Conference Proceedings 5-6 January 2007. Jaslovské Bohunice. Žilina: Strix et VeV, First Edition. 2007.. ISBN 978-80-89281-18-3.

Neumeier, M.: The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design. Berkeley, 2006, CA: New Riders Publishing.

Metti, M. S.: Jerusalem - the most powerful brand in history. [online]. [2018-10-09] Stockholm University School of Business.

Baltas, G., Freeman, J.: Hedonic Price Methods and the Structure of High-Technology Industrial Markets: an empirical analysis. In: Industrial Marketing Management, 2001, Vol. 30, No. 1, p. 599–607.

Farris, P. W. et al.: Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, 2010, ISBN 0137058292.

The Top 100 Most Valuable Brands in 2024. https://www.visualcapitalist.com/most-valuable-brands-in-2024/

Global | Reports | Brandirectory. https://www.visualcapitalist.com/most-valuable-brands-in-2024/

Plaksiuk, O., Prodanova, L., Yakusheva, O., Nagaichuk, N., Prikhno, I., & Jakubčinová, M. (2023). Human capital as a factor of socio-economic development of the state: the main trends of the Slovak Republic. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 5(52), 283–298. https://doi.org/10.55643/fcaptp.5.52.2023.4150

Telnova H., Kolodiziev O., Petchenko M., Yakushev O., Shulga N., & Kochetkov V. (2023). Foreign trade policy and its impact on economic growth. Financial and credit activity problems of theory and practice, 4(51), 345-357. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.51.2023.4097

Smerichevska, S. V., Prodanova, L., & Yakushev, O. (2024). Digitization of logistics and supply chain management. Intellectualization of logistics and Supply Chain Management, 26, 113-123. DOI: https://doi.org/10.46783/smart-scm/2024-26-9

Yakushev, O., Moisieienko, L., Yakusheva, O., Prodanova, L., Plaksiuk, O., & Chepurda, L. (2024). Socio-economic sustainability of the tourism sector enterprises in the context of the COVID-19 pandemic: global and ukrainian dimensions. Financial & Credit Activity: Problems of Theory & Practice, 5(58). 484-499. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.5.58.2024.4377