СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ БРЕНДУ КОМПАНІЇ В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито основні підходи щодо оцінювання бренду компанії у сучасних конкурентних умовах, доведено, що за умови тривалих зусиль та якісного продукту розширюється потенціал цінності бренду . Проаналізовано ТОП десяти світових брендів на основі методології BVM та з’ясовано випадки структурних змін порівняно з минулим роком. Оцінюючи бренди за даною методологією, відмічено вплив сильного бренду на ключові аспекти зростання бізнесу – поточних та потенційних клієнтів, співробітників та інвесторів. Методологія BVM була спеціально розроблена для врахування всіх цих факторів та є стратегічним інструментом сучасного управління брендом. В досліджені проаналізовано рейтинг брендів окремих галузевих секторів. Запропоновано більш детальний погляд на роль брендингу в конкурентному світі з позиції як одного з найважливіших факторів успіху бізнесу.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Ľudovít Nastišin. (2018). The most valuable global brands in light of the analysis according to the BVM methodology Journal of Global Science ISSN: 2453-756X (Online) Journal homepage: http://www.jogsc.com
Keller, K. L.: Brand Synthesis: The Multidimensionality of Brand Knowledge. In: Journal of Consumer Research, 2003, Vol. 29, No. 4., p. 595–600.
Baltas, G., Saridakis, C.: Measuring brand equity in the car market: a hedonic price analysis. In: Journal of the Operational Research Society, 2010, Vol. 61, No. 2, p. 284–293.
Kotler, Philip a Kevin Lane Keller. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přibová, Marie. Strategic brand management. Praha: Ekopress,2000. ISBN 80-86119-27-0.
Chernatony, Leslie De. Brand: from vision to higher profits. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2007-1.
Kaputa, Catherine. Become a brand!: personal branding, or how smart people build a brand that will ensure their success. Prague: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-234-5.
Keller, Kevin Lane. Strategic brand management. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. ISBN 978-80-247-1481-3.
Rusko, M . , Balog, K. [Eds.] 2007. Environmental Management 2007 – Conference Proceedings 5-6 January 2007. Jaslovské Bohunice. Žilina: Strix et VeV, First Edition. 2007.. ISBN 978-80-89281-18-3.
Neumeier, M.: The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design. Berkeley, 2006, CA: New Riders Publishing.
Metti, M. S.: Jerusalem - the most powerful brand in history. [online]. [2018-10-09] Stockholm University School of Business.
Baltas, G., Freeman, J.: Hedonic Price Methods and the Structure of High-Technology Industrial Markets: an empirical analysis. In: Industrial Marketing Management, 2001, Vol. 30, No. 1, p. 599–607.
Farris, P. W. et al.: Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, 2010, ISBN 0137058292.
The Top 100 Most Valuable Brands in 2024. https://www.visualcapitalist.com/most-valuable-brands-in-2024/
Global | Reports | Brandirectory. https://www.visualcapitalist.com/most-valuable-brands-in-2024/
Plaksiuk, O., Prodanova, L., Yakusheva, O., Nagaichuk, N., Prikhno, I., & Jakubčinová, M. (2023). Human capital as a factor of socio-economic development of the state: the main trends of the Slovak Republic. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 5(52), 283–298. https://doi.org/10.55643/fcaptp.5.52.2023.4150
Telnova H., Kolodiziev O., Petchenko M., Yakushev O., Shulga N., & Kochetkov V. (2023). Foreign trade policy and its impact on economic growth. Financial and credit activity problems of theory and practice, 4(51), 345-357. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.51.2023.4097
Smerichevska, S. V., Prodanova, L., & Yakushev, O. (2024). Digitization of logistics and supply chain management. Intellectualization of logistics and Supply Chain Management, 26, 113-123. DOI: https://doi.org/10.46783/smart-scm/2024-26-9
Yakushev, O., Moisieienko, L., Yakusheva, O., Prodanova, L., Plaksiuk, O., & Chepurda, L. (2024). Socio-economic sustainability of the tourism sector enterprises in the context of the COVID-19 pandemic: global and ukrainian dimensions. Financial & Credit Activity: Problems of Theory & Practice, 5(58). 484-499. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.5.58.2024.4377