МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Іванна Миколаївна ПЕРЕРВА
Ірина Олександрівна КІНАС

Анотація

Проаналізовано підходи щодо трактування сутності поняття «маркетинг». Досліджено особливості маркетингового управління на підприємстві. Визначено місце та роль маркетингового менеджменту в системі управління. Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на підприємстві. Запропоновано основні напрями маркетингового менеджменту у відповідності до типу маркетингу. Встановлено переваги та перешкоди на шляху впровадження маркетингового управління на підприємстві.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Розділ
Статті
Біографії авторів

Іванна Миколаївна ПЕРЕРВА, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

кандидат економічних наук,

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця,

м. Харків, Україна

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-8119-7022

imatsikanych@gmail.com

Ірина Олександрівна КІНАС, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

кандидат економічних наук,

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця,

м. Харків, Україна

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-1790-3746

irynakinas@hneu.net

Посилання

Kotler, Ph. (2014). Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. Moscow: Dialektika- Williams [in Russian].

Lambin, JJ. (1996). Strategicheskiy marketing. Yevropeyskaya perspektiva [Starategic marketing. European perspective]. Moscow: Nayka [in Russian].

Pavlenko, I. I., & Dashevska, T. Sh. (2015). Poniattia ta sut marketynhu v diyalnosti pidpryiemstv [Concept and essence of marketing activity of the enterprises]. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series “International Economic Relations and the World Economy”. Issue 3. 92–94 [in Ukrainian].

Kraus, K. M. (2013). Upravlinnya marketynhom maloho torhovelnoho biznesu: kontseptsiyi, orhanizatsiya, dominanty rozvytku: monohrafiya [Managing the Marketing of a Small Trade Business: Concepts, Organization, Development Dominants: monograph]. Poltava: Dyvosvit [in Ukrainian].

Gvozdetska, I. V. (2016). Teoretyko-metodolohichni aspekty upravlinnia marketynhovoiu diyalnistiu pidpryyemstva [Theoretical and methodological aspects of the marketing activities of the company]. Economics: time realities. Scientific Journal, 6 (28). 100–106. Retrieved from http://economics.opu.ua/files/archives/2016/n6.html [in Ukrainian].

Pavlenko, A. F., & Voichak, A. V. (2003). Marketing [Marketing]. Kyiv : KNEU. [in Ukrainian].

Drucker, P. (2002). Effektivnoe upravlenie. Jekonomicheskie zadachi i optimalnye reshenija [Effective management. Economic tasks and optimal solutions]. Moscow : FAIR-PRESS [in Russian].

Bagiev, G. L., & Tarasevich, V. M. (2010). Marketing [Marketing]. Piter [in Russian].

Kotler, Ph., & Armstrong, G. (2005). Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing], (9th ed.). Moscow : Williams [in Russian].

Rossokha, V. V. (2012). Marketungovyi menedzhment v systemi upravlinnoia pidpryiemstvom [Marketing management in the enterprise management system]. AgroInKom, 10-12. 108-112 [in Ukrainian].

Kliuchnyk, A. V. (2017). Perevahy vprovadzhennia marketynhovoho menedzhmentu na budivelnomu pidpryiemstvi [Advantages of implementation of marketing management for building enterprises]. Black sea economic studies. Issue 20. 45-49. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_20_11 [in Ukrainian].

Kalmykova, N. M. (2013). Marketynhovyi menedzhment v systemi upravlinnia pidpryiemstvom [Marketing management in the enterprise management system]. Retrieved from http:// www.nbuv.gov.ua/node/906 [in Ukrainian].

Iaromich, S. A., & Velychko, T. G. (2017). Sutnist poniattia marketynhovoho menedzhmentu v naukovomu dyskursi [The nature of marketing management in scientific discourse]. Economy and Society. 9. 740-745 [in Ukrainian].