МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Проаналізовано підходи щодо трактування сутності поняття «маркетинг». Досліджено особливості маркетингового управління на підприємстві. Визначено місце та роль маркетингового менеджменту в системі управління. Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на підприємстві. Запропоновано основні напрями маркетингового менеджменту у відповідності до типу маркетингу. Встановлено переваги та перешкоди на шляху впровадження маркетингового управління на підприємстві.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.
УГОДА
ПРО ПЕРЕДАЧУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ
Я, автор статті/Ми, автори рукопису статті _______________________________________________________________________
у випадку її прийняття до опублікування передаємо засновникам та редколегії наукового видання «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» такі права:
1. Публікацію цієї статті українською (англійською, російською, польською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
2. Розповсюдження електронної версії статті через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях, тощо).
При цьому зберігаємо за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
4. Розміщувати електронні копії статті (зокрема кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
a. персональних web-pecypcax усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги, тощо);
b. web-pecypcax установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
с. некомерційних web-pecypcax відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Цією угодою ми також засвідчуємо, що поданий рукопис відповідає таким критеріям:
1. Не містить закликів до насильства, розпалювання расової чи етнічної ворожнечі, які викликають занепокоєння, є загрозливими, ганебними, наклепницькими, жорстокими, непристойними, вульгарними тощо.
2. Не порушує авторських прав та права інтелектуальної власності інших осіб або організацій; містить всі передбачені чинним законодавством про авторське право посилання на цитованих авторів та / або видання, а також використовувані в статті результати і факти, отримані іншими авторами чи організаціями.
3. Не був опублікований раніше в інших видавництвах та не був поданий до публікації в інші видання.
4. Не включає матеріали, що не підлягають опублікуванню у відкритій пресі, згідно з чинним законодавством.
____________________ ___________________
підпис П.І.Б. автора
"___"__________ 20__ р.
Посилання
Kotler, Ph. (2014). Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. Moscow: Dialektika- Williams [in Russian].
Lambin, JJ. (1996). Strategicheskiy marketing. Yevropeyskaya perspektiva [Starategic marketing. European perspective]. Moscow: Nayka [in Russian].
Pavlenko, I. I., & Dashevska, T. Sh. (2015). Poniattia ta sut marketynhu v diyalnosti pidpryiemstv [Concept and essence of marketing activity of the enterprises]. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series “International Economic Relations and the World Economy”. Issue 3. 92–94 [in Ukrainian].
Kraus, K. M. (2013). Upravlinnya marketynhom maloho torhovelnoho biznesu: kontseptsiyi, orhanizatsiya, dominanty rozvytku: monohrafiya [Managing the Marketing of a Small Trade Business: Concepts, Organization, Development Dominants: monograph]. Poltava: Dyvosvit [in Ukrainian].
Gvozdetska, I. V. (2016). Teoretyko-metodolohichni aspekty upravlinnia marketynhovoiu diyalnistiu pidpryyemstva [Theoretical and methodological aspects of the marketing activities of the company]. Economics: time realities. Scientific Journal, 6 (28). 100–106. Retrieved from http://economics.opu.ua/files/archives/2016/n6.html [in Ukrainian].
Pavlenko, A. F., & Voichak, A. V. (2003). Marketing [Marketing]. Kyiv : KNEU. [in Ukrainian].
Drucker, P. (2002). Effektivnoe upravlenie. Jekonomicheskie zadachi i optimalnye reshenija [Effective management. Economic tasks and optimal solutions]. Moscow : FAIR-PRESS [in Russian].
Bagiev, G. L., & Tarasevich, V. M. (2010). Marketing [Marketing]. Piter [in Russian].
Kotler, Ph., & Armstrong, G. (2005). Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing], (9th ed.). Moscow : Williams [in Russian].
Rossokha, V. V. (2012). Marketungovyi menedzhment v systemi upravlinnoia pidpryiemstvom [Marketing management in the enterprise management system]. AgroInKom, 10-12. 108-112 [in Ukrainian].
Kliuchnyk, A. V. (2017). Perevahy vprovadzhennia marketynhovoho menedzhmentu na budivelnomu pidpryiemstvi [Advantages of implementation of marketing management for building enterprises]. Black sea economic studies. Issue 20. 45-49. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_20_11 [in Ukrainian].
Kalmykova, N. M. (2013). Marketynhovyi menedzhment v systemi upravlinnia pidpryiemstvom [Marketing management in the enterprise management system]. Retrieved from http:// www.nbuv.gov.ua/node/906 [in Ukrainian].
Iaromich, S. A., & Velychko, T. G. (2017). Sutnist poniattia marketynhovoho menedzhmentu v naukovomu dyskursi [The nature of marketing management in scientific discourse]. Economy and Society. 9. 740-745 [in Ukrainian].