Опубліковано: 2021-12-25

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ БІОТЕХНОЛОГІЧНИХ КЛАСТЕРІВ

Аліна Миколаївна ПРОЩАЛИКІНА, Наталія Володимирівна ЗАЧОСОВА , Катерина Миколаївна РОМАЩЕНКО, Антон Миколайович ПРОЩАЛИКІН

ПОДАТКОВЕ СТИМУЛЮВАННЯ ТА МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Василь Миколайович АНДРУСЯК, Мирослава Петрівна СОЛОГУБ , Наталія Валеріївна БУТКО, Юлія Василівна УЛЯНИЧ

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗМІН МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІД ВПЛИВОМ COVID-19

Володимир Іванович НЕСТЕРЕНКО, Любов Олексіївна СИГИДА , Анна Сергіївна РОСОХАТА , Anastasiia MOSKALENKO

АНАЛІЗ РИНКУ В КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Лариса Василівна ПРОДАНОВА, Олександр Володимирович ЯКУШЕВ , Олександр Анатолійович СЕРГІЄНКО

АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ БІОТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПАНІЙ

Валентина Олексіївна ЗАЙЦЕВА, Вікторія Олександрівна ДЕНИСЕНКО

МІЖНАРОДНІ ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПРЕМІЇ І КОНКУРСИ – МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ У СФЕРІ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ

Марина Володимирівна ДРОБОТОВА, Лариса Юріївна БУТЕНКО, Дарина Андріївна ВІННИК, В’ячеслав Іванович ВІННИК

ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В РЕГІОНІ

Олександр Володимирович ЧЕРЕВКО, Юлія Олександрівна ГОЛОВЧУК , Євген Миронович ВЛІЗЛО

СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ, ЕКОЛОГІЧНИХ ТА СОЦІАЛЬНИХ РИЗИКІВ

Зінаїда Богданівна ЖИВКО , Єлизавета Олександрівна СНІТКО, Наталія Сергіївна КЛИМЕНЧУКОВА, Оксана Степанівна ПРОКОПИШИН

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ БЕЗРОБІТНИХ УЧАСНИКІВ АТО/ООС В КОНТЕКСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ УКРАЇНИ

Інна Олександрівна ЖУРБА, Людмила Юріївна ТЕРНОВА, Олександр Володимирович ЯКУШЕВ, Олександра Євгенівна ГУБАР